• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
پنج شنبه 21 مهر 1401
کد مطلب : 173866
+
-

نکته بازی/ اصلا تهاتر کنید

شکر خدا باشگاه‌های ما آنقدر حرفه‌ای و بین‌المللی هستند که آدم همینطور مات و مبهوت می‌ماند. باشگاه پرسپولیس که به‌خاطر بسته بودن حساب بانکی‌اش در اثر شکایت طلبکاران نمی‌تواند قسط قرارداد یورگن لوکادیا را پرداخت کند، قرار شده این پول را به‌صورت نقدی به مهاجم هلندی خود بپردازد. یعنی تصور کنید لوکادیا را صدا می‌کنند و 81هزار یورو اسکناس در چمدان می‌دهند دستش و رسید می‌گیرند. بعد ما اعتراض داریم که چرا پرسپولیس و استقلال در لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارند. انصافا آسیا کم است، اینها با این استاندارد بالا باید در لیگ قهرمانان اروپا توپ بزنند! حالا خوب است لااقل خود ارز را توانسته‌اند جور کنند، وگرنه شاید به لوکادیا پیشنهاد تهاتر دستمزدش با یک تکه زمین را می‌دادند! دم‌تان گرم.

نه؛ واقعا حقت نبود
بعد از آنکه کمیته انضباطی ریکاردو ساپینتو را به پرداخت 400میلیون تومان جریمه نقدی و 2جلسه محرومیت از حضور روی نیمکت استقلال محکوم کرد، این مربی گفت: «حکمی که علیه من صادر شده منصفانه نیست. هیچ سند و مدرکی برای کارت قرمز من وجود ندارد و تنها دلیل، گزارش داور و آن هم به‌خاطر حرف نادرست مربی گل‌گهر است. قبل از کارت قرمز، من بسیار آرام بودم و هیچ کاری انجام ندادم.» حالا ما کاری به آن کارت قرمز کذایی نداریم. اصلا به قول شما گیریم که نادرست بوده؛ آیا در واکنش به آن باید اینطور به سیم آخر می‌زدید و شهر را به هم می‌ریختید؟ خب اگر 200 نفر با هم مهارتان نمی‌کردند که معلوم نبود چه اتفاقی می‌افتاد. واقعا هم این مجازات حقت نبود!

فرصت‌سوزی کردی
یکی از بازیکنان جوان پرسپولیس که هواداران خیلی به او امید بسته‌اند محمد عمری است. عمری معمولا به‌عنوان بازیکن ذخیره در دقایق پایانی مسابقات به میدان می‌رفت و چون عملکرد خوبی داشت، هواداران به یحیی گل‌محمدی فشار می‌آوردند که بیشتر به او بازی بدهد. یحیی هم که کلا در مورد بازی دادن به جوانان ریسک‌پذیر نیست زیر بار نمی‌رفت. غیبت امید عالیشاه و شرایط خاص سروش رفیعی باعث شد ناگهان عمری در ورزشگاه نقش جهان در دیدار حساس برابر سپاهان در ترکیب اصلی قرار بگیرد؛ هرچند او قدر این فرصت را ندانست و بازی خوبی ارائه نداد. معلوم نیست چنین بختی دفعه بعد چه زمان در اختیار عمری قرار بگیرد، هرچند نباید فقط به‌خاطر یک نمایش ضعیف از او قطع امید کنیم. فرصت‌طلب‌تر باش جوان!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید