• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
پنج شنبه 21 مهر 1401
کد مطلب : 173845
+
-

ربیعی: پرسپولیس هم مثل بقیه!

ربیعی: پرسپولیس هم مثل بقیه!

مس‌رفسنجان که هفته قبل تراکتور را شکست داد، این هفته در ورزشگاه آزادی با پرسپولیس بازی دارد. محمد ربیعی، سرمربی این تیم می‌گوید برنامه‌ متفاوتی برای بازی با این تیم دارد؛ اینکه با ارائه بازی قابل‌قبول بتواند 3امتیاز را در تهران بگیرد: «بازی با پرسپولیس برای ما مثل بقیه بازی‌هاست. پرسپولیس تیم خوبی است و 5قهرمانی دارد، ما هم تیم منظمی هستیم.» می‌گویند هر تیمی به استقلال و پرسپولیس می‌رسد، دفاعی بازی می‌کند تا حداقل امتیاز را بگیرد اما ربیعی می‌گوید تیم او سبک متفاوتی دارد: «هر مربی سبک بازی خودش را دارد. ما هم امسال سعی کرده‌ایم کمترین گل خورده را داشته باشیم اما فرصت‌های زیادی روی دروازه حریفان ایجاد کرده‌ایم. برنامه ما این است که کمتر موقعیت گل را به حریفان بدهیم. گام به گام پیش می‌رویم ولی هنوز به کیفیتی که مدنظرمان است، نرسیده‌ایم.»
مس، تراکتوری را شکست داد که در ورزشگاه آزادی پرسپولیس را برده بود. ربیعی با اشاره به این نتایج از تیمش تعریف می‌کند:‌«در بازی با تراکتور به‌دنبال 3امتیاز بودیم که به‌دست آوردیم. تراکتور تیم بسیار با کیفیتی است و می‌توان گفت به ثبات لازم رسیده و می‌تواند جزو مدعیان قهرمانی امسال لیگ ما باشد. ما با آنالیزی که روی این تیم بزرگ داشتیم توانستیم پیروز شویم.»
ربیعی هم مثل مربیان دیگر به داوری معترض است: «در 8هفته قبل اگر اشتباهات آشکار داوری نبود ما الان جایگاه خیلی بهتری در جدول داشتیم.» او هم می‌گوید باید VAR به فوتبال ایران بیاید: «نمی‌شود که ما فوتبال با کیفیتی بازی کنیم اما داوری‌مان سنتی قضاوت کند. دیگر نمی‌توان با وسایل 20سال قبل قضاوت کرد. همه تقصیرها گردن داور نیست، یکسری از وسایل خطای انسانی در داوری را کم می‌کند. VAR برای فوتبال ما از واجبات است.»

 

این خبر را به اشتراک بگذارید