• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
پنج شنبه 21 مهر 1401
کد مطلب : 173792
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/mwZor
+
-

عددبازی/23 تا ۳۰ درصد

جمعیت کشور دچار اختلالات روانپزشکی هستند و افسردگی در صدر این اختلالات قرار دارد. علی اسدی، معاون دفتر سلامت روان، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت گفت: اختلالات روانپزشکی شامل مواردی چون افسردگی، اضطراب و اقدام به‌خودکشی است و ضرورت دارد مبتلایان دوره‌های درمانی دارویی و غیردارویی را سپری کنند. (ایرنا)

۱۵میلیارد تومان 
به‌صورت خاص برای سرانه هنرستان‌ها اختصاص داده شده است. عباس بیات، مدیرکل دفتر آموزش‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش ‌آموزش و پرورش درخصوص افزایش سرانه هنرستان‌ها توضیح داد: برای نخستین بار به این دلیل که عدد سرانه هنرستان‌ها با سرانه دبیرستان‌ها و متوسطه اول فرق می‌کند، ردیف بودجه‌ای برای آن ایجاد شده است. (ایلنا)

۷۳۸مدرسه 

غیردولتی تعطیل شدند. احمد محمودزاده،رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: کاهش تعداد مدارس به‌دلیل برخوردهای خودمان بود. ما به مدارسی که از حیث نیروی انسانی و تجهیزات، امکانات و به‌ویژه فضای آموزشی استاندارد نبودند اجازه ورود به سال تحصیلی جدید را ندادیم و قبلا هم اعلام کرده بودیم. (ایسنا)

۳۸سالگی 

 عنفوان جوانی است. چنین فردی ۳۰سال مستمری با ۲۰سال خدمت می‌گیرد و واضح است که دوباره به چرخه اشغال برمی‌گردد. منیرسادات میرنصیری، رئیس گروه مطالعات و رویه‌های اداره کل امور مستمری‌های تامین اجتماعی گفت: تا جایی که مطالعه کرده‌ام در هیچ کشوری به اندازه ایران به بازنشستگی پیش از موعد پرداخته نشده مگر در موارد خاص. (ایسنا)



 

این خبر را به اشتراک بگذارید