• یکشنبه 11 شهریور 1403
  • الأحَد 26 صفر 1446
  • 2024 Sep 01
چهار شنبه 2 خرداد 1397
کد مطلب : 17360
+
-

با مردم

@  افزایش قیمت خودرو منطقی نیست

با سلام. درخواست و اصرار خودروسازان از مجلس برای افزایش قیمت خودرو با وضعیت فعلی بیکاری و رکود اقتصادی که سبب کاهش شدید قدرت خرید مردم و بدتر شدن وضعیت بازار و واحدهای تولیدی شده منطقی به‌نظر نمی‌رسد. خودرو سازان باید خودرویی تولید کنند که طبقات ضعیف جامعه ازجمله کشاورزان و کارگران قدرت خرید آن را داشته باشند. امیدواریم نمایندگان مجلس در این‌باره مشکلات مردم را درنظر بگیرند.
5423...0937

  مصرف بهینه آب

سلام. با توجه به مشکل کم آبی در کشور و هشدار کارشناسان برای صرفه جویی در مصرف بهینه آب، پیشنهاد می‌شود مسئولان ذی‌ربط نصب شیرهایی با چشم الکترونیکی را با قیمت پایین در واحدهای مسکونی قرار دهند. اینگونه اقدامات در کنار فرهنگسازی می‌تواند در دراز مدت تأثیر بسزایی در کاهش مصرف آب داشته باشد.
2612...0911

@  از دستفروشان مترو خرید نکنید

سلام. با اینکه اکثر مواد خوراکی و آرایشی و بهداشتی که متأسفانه خیلی از آنها سرطان‌زا هستند، فاقد تأییدیه بهداشتی بوده و تاریخ مصرف بسیاری از آنها گذشته است، اما توسط دستفروشان در مترو با قیمت‌های پایین فروخته می‌شوند. پیشنهاد می‌کنم شهروندان برای حفظ سلامتی خود از دستفروشان مترو خرید نکنند. در واقع حالا که تلاش‌ها برای حذف دستفروشان در مترو موفقیت‌آمیز نبوده، به‌نظر می‌رسد تنها راه نجات از این معضل نخریدن از دستفروشان است. لطفا منتشر کنید.
5462...0912

  تصویب قانون برای کنترل اجاره‌بها

با سلام. آیا در کشور ما کسی یا قانونی نیست که به فکر ما مستأجرها باشد؟ در سال هرچقدر کار می‌کنیم کل پس انداز که هیچی باید کلی هم قرض بکنیم تا ملک اجاره‌ای پیدا کنیم. از مسئولان می‌خواهیم کمی هم به فکر ما باشند. باور کنید برای حل مشکل رهن خانه از هر دوست و آشنا که می‌شناختم قرض گرفتم. چرا نمایندگان مجلس برای حمایت از اقشار ضعیف یک قانون مشخص برای کنترل اجاره‌بها تصویب نمی‌کنند؟
8779...0919

  معضل نصب برچسب‌های تبلیغاتی

سلام. با اینکه هنوز معضل برچسب‌های رنگی کوچک بر در و دیوار شهر حل نشده، اخیرا صنف حمل بار هم با برچسب‌های خیلی بزرگ زشتی شهر را دو چندان کرده است. با توجه به اینکه هزینه امحای برچسب‌ها به‌عهده شهرداری است، از سازمان زیباسازی شهرداری تهران درخواست می‌کنیم برای حل این مشکلات با همکاری معاونت حقوقی شهرداری و شرکت مخابرات و قوه قضاییه اقدام قانونی به‌عمل آورند. البته در این خصوص شهرداری می‌تواند مکان‌هایی را در محلات برای نصب برچسب‌های تبلیغاتی مشخص کند و درصورت عدم‌رعایت قانون، با آگهی‌دهنده برخورد جدی صورت پذیرد.
حمیدی از تهران

  نرخ اجاره‌بهای مسکن

با سلام. لطفا گزارشی از افزایش بی‌رویه نرخ اجاره‌بهای واحدهای مسکونی تهیه و منتشر کنید. آیا زوج‌های جوان با حداقل حقوقی که دولت تعیین کرده قادر به پرداخت اجاره‌بها با این قیمت‌های نجومی و تورم موجود هستند؟
6750...0937

  حق و حقوق کارگران

با سلام و عرض ادب و احترام. لطفا از مسئولان مربوطه پیگیرحق و حقوق کارگرانی شوید که توسط پیمانکاران در شرکت‌های خصوصی به‌راحتی به‌کارگرفته می‌شوند ولی آنها با واریز نکردن حق بیمه هنگام تسویه حساب کارگران را با مشکلات زیادی مواجه می‌کنند.
8999...0910

این خبر را به اشتراک بگذارید