• جمعه 7 دی 1403
  • الْجُمْعَة 25 جمادی الثانی 1446
  • 2024 Dec 27
دو شنبه 11 مهر 1401
کد مطلب : 172996
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/qjx83
+
-

نقل‌قول‌خبر/هادی محضرنیا سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران


به دستور شهردار تهران مبنی بر ارائه خدمات مدیریت شهری در پنجره واحد خدمات الکترونیک دولت، از اردیبهشت‌ماه سال‌جاری، این موضوع در اولویت قرار گرفت و همکاران بخش فنی، زمینه لازم را برای انجام این کار فراهم کردند. همچنین رسیدگی به درخواست‌های مردمی ۱۳۷، صحت‌سنجی املاک مسکونی و غیرمسکونی، پرداخت عوارض خودرو و پرداخت طرح ترافیک از طریق درگاه «تهرانِ من» و درگاه دولت الکترونیک از مهم‌ترین خدماتی است که در اختیار شهروندان قرار دارد.

حمید صاحب-مدیرکل سلامت شهرداری تهران

 توجه به روح شهر و شهروندان یکی از اولویت‌های این دوره مدیریت شهری است و به همین دلیل در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی برای اقشار معلول و ناشنوا از خود این افراد استفاده می‌شود. ما می‌دانیم حال دل شهروندان کم‌شنوا و ناشنوا خیلی خوب نیست. دلیلش هم این است که زیاد برای این قشر از شهروندان کاری انجام نداده‌ایم. لازم بود که این افراد مانند سایر معلولان توانمند شوند تا بتوانند از خود مراقبت کنند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید