• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
چهار شنبه 2 خرداد 1397
کد مطلب : 17299
+
-

آیا کی‌روش فیلم‌بازی می‌کرد؟

آیا کی‌روش فیلم‌بازی می‌کرد؟

کارگردان مشهور قصد دارد مستند سرمربی محبوب را بسازد. حسن فتحی کارگردان سریال‌های پربیننده «مدارصفردرجه»و «شهرزاد» برای ساخت مستندی درباره زندگی کارلوس کی‌روش آستین بالا زده. حضور او در کنار زمین در بازی تدارکاتی ایران با ازبکستان و مراسم بدرقه تیم‌ملی و ضبط صحنه‌هایی در حین و بعد از پایان بازی این خبر را قطعی کرد. 
فتحی در حاشیه کنفرانس خبری بازی تدارکاتی تیم‌ملی درگفت‌وگو باخبرنگار‌ان درباره ساخت این مستند گفته بود: «این مستند بیشتر بامحوریت کی‌روش است و یک مستند هنری، ورزشی محسوب می‌شود. ما هم اکنون در شروع ساخت این مستند قرارداریم و امیدواریم که به سرانجام برسد.» فتحی معتقد است زندگی حرفه‌ای مربی‌ها دقیقا شبیه کارگردان‌هاست: «آنها در بیرون صحنه هستند و مجموعه را هدایت می‌کنند. در موفقیت آنها همه شریک هستند اما در کاسه کوزه‌های شکست فقط بر سر آنها خراب می‌شود.»
اما برای مخاطبان فوتبال واکنش‌های کی‌روش در حاشیه بازی ایران و ازبکستان عجیب و شاید غیر منتظره بود. عصبانی بودن کی‌روش در یک بازی دوستانه بی‌اهمیت و اعتراض‌های او به داور بعد از پایان بازی همه را حیرت زده کرده بود. نشستن او کنار تابلوهای تبلیغاتی و چهره خاص و ناراحت او همه ذهن‌ها را به دلخوری‌هایی به‌خاطر دیر ملحق شدن بازیکنان سرخابی به اردوی تیم‌ملی معطوف کرد. بعد از انتشار خبر ساخت مستند زندگی او توسط حسن فتحی شاید این علامت سوال رفع شده باشد. خبرنگار همشهری‌ورزشی همین سوال را از فتحی پرسید و این کارگردان در پاسخ گفت: «بله ما در حال ضبط تصویر در طول بازی و پس از پایان آن بودیم. از کی‌روش خواسته بودیم رفتار طبیعی و همیشگی‌اش را داشته باشد.» البته به‌نظر می‌رسد کی‌روش که از ضبط واکنش‌هایش خبر داشته، بیش از حد دوربین و مستند را جدی گرفته و در نقش خودش فرو رفته است! رفتارهای عجیب او در حین و پایان بازی را حالا شاید بشود توجیه کرد.»
حسن فتحی همچین به همشهری‌ورزشی گفت که قرار است در ادامه برای ساخت این مستند به ترکیه و شاید حتی به روسیه هم سفر کند تا تصاویرش را برای ساخت این مستند کامل‌تر شود. 

این خبر را به اشتراک بگذارید