• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
سه شنبه 1 خرداد 1397
کد مطلب : 17259
+
-

قرارداد کی روش تمدید می‌شود؟

محمد زارعی | تیم ملی فوتبال کشورمان این روزهای اردوهای پایانی خود را قبل از آغاز جام جهانی 2018 روسیه در کشور ترکیه برگزار می‌کند و قرار است ملی پوشان کشورمان هفت خردادماه در استانبول بازی تدارکاتی مقابل این تیم برگزار کند. در عین حال بحث تمدید قرارداد کی روش برای رقابت‌های جام ملت‌های آسیا همچنان در بین اهالی فوتبال مطرح است بسیاری او را بهترین گزینه هدایت تیم ملی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا می‌دانند. البته در این بین شنیده شده که مدیران وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال تمایلی به تمدید قرار داد با کی روش ندارند. روز گذشته فرصتی دست داد با محمد رضا ساکت دبیر کل فدراسیون فوتبال در خصوص تمدید قرار داد کی روش صحبت کنیم. او به همشهری گفت: «ساختاری که کی روش در فوتبال ایران درست کرده بی نظیر است. ما حتما قرارداد کی روش را تمدید خواهیم کرد و اعتقاد قلبی ما این است که در این دوره از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا قهرمان شویم.» 
مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال هم در این باره به روزنامه همشهری گفت: «داریم روی تمدید قرار داد کی روش کار می‌کنیم.حتی مذاکراتی را داشته ایم. ان شاءالله این قرار داد نهایی 
خواهد شد.»
    کفاشیان: به هیچ خواسته کی روش نه نگفته ایم
علی کفاشیان نایب رییس اول فدراسیون فوتبال درباره اینکه کی روش در آستانه حضور در جام جهانی اعلام کرده شرایط سختی را در تیم ملی شاهد هستیم به همشهری گفت: تا کنون برای تیم ملی برنامه‌ها و اردوهای خوبی را در نظر گرفته ایم تا آنجا که من اطلاع دارم فدراسیون هیچ کدام از خواسته‌های کی روش نه نگفته و هرچه که خواسته برآورده شده است. 
وی در خصوص اینکه از تیم ملی انتظار دارد در جام جهانی  از گروه خود صعود کند اظهار داشت: «انتظار من از تیم ملی این است که در جام جهانی بازی‌های خوبی را انجام دهد. 
مثل همان بازی که مقابل آرژانتین در جام جهانی قبلی. ما قبل از بازی مقابل آرژانتین استرس زیادی داشتیم که وای نتیجه چه می‌شود ولی بعد دیدیم نه ما حتی امکان برد این تیم را داشتیم و یا حداقل حقمان مساوی بود. آن بازی خوب ما را خوشحال کرد و حتی دیدید مردم هم از آن راضی بودند .انتظار داریم تیم ملی به مانند بازی با آرژانتین خوب بازی کند که در آن صورت حتی امکان برد یا مساوی تیم ملی هم وجود دارد.»
کفاشیان در خصوص پاداش تیم ملی فوتسال بانوان برای قهرمانی در آسیا گفت: «ما سعی کردیم آن پاداشی که به فوتسال آقایان دادیم برای خانم‌ها در نظر بگیریم که این کار را در تایلند انجام دادیم یک پاداشی هم از فدراسیون در خواست دادیم که برای خانم‌ها در نظر بگیرد. الان یک مقدار در گیر جام جهانی هستیم اما قطعا تلاش می‌کنیم خیلی زود این پاداش را به فوتسالیست‌های خانم پرداخت کنیم.»

این خبر را به اشتراک بگذارید