• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
چهار شنبه 6 مهر 1401
کد مطلب : 172508
+
-

نکته بازی/ کلکسیون کرامات کامل شد

عجایب فوتبال ایران پایان ندارد. یعنی هر کجا که تصور کردید اینجا دیگر آخر کار است و از این عجیب‌تر ممکن نیست، خودش می‌تواند نقطه آغاز یک شگفتی دیگر باشد. تا به حال همه جور داستان داشتیم غیراز اینکه تیم‌ها بعد از پایان یک مسابقه، نتیجه دلخواه خودشان را در رسانه‌ها اعلام کنند. شکر خدا این اتفاق هم در بازی تدارکاتی تراکتور و نود ارومیه رخ داد و کلکسیون کرامات فوتبال ایران را کامل کرد. در پایان این بازی رسانه تراکتور نوشته این تیم 2 بر صفر برده، اما باشگاه نود ادعا کرده مسابقه بدون گل مساوی شده و کلی هم از بازیکنان تعریف کرده است. اصلا خوب است از این به بعد هر تیمی برای مسابقات مختلف هر نتیجه‌ای که دوست داشت اعلام کند تا همه خوشحال باشیم.

در جریان شرایط هستید؟
روزی که قرعه‌کشی جام‌جهانی برگزار شد، نشریه سان انگلیس تیتر زد: «خدا را شکر به ایران خوردیم.» تیتر خوشایندی نبود و زیاد هم به آن پرداخته شد، اما غیراز مسائل اخلاقی و حرفه‌ای، این تیتر از نظر فنی هم موجه به‌نظر نمی‌رسید. به هر حال آن زمان می‌شد چنین مطلبی را دال بر عدم‌شناخت کافی انگلیسی‌ها از تیم ایران دانست، اما تکرار چنین ادعایی در شرایط فعلی خیلی عجیب‌تر به‌نظر می‌رسد؛ جایی که نشریه دیلی میل مدعی شده بازی با ایران فرصت خوبی است تا انگلیس یک پیروزی آسان و پرگل به‌دست بیاورد. این نشریه حتی خواهان یک نمایش جسورانه در این بازی شده است. حالا ما هیچی، اما از شرایط فعلی تیم انگلیس که در لیگ ملت‌ها هم سقوط کرده، خبر دارید که چنین مطالبی می‌نویسید؟

آن بازی عجیب...
با بازگشایی مسابقات لیگ برتر، پرسپولیس یکشنبه آینده در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتور خواهد بود. این مسابقه در حالی برگزار می‌شود که از آخرین پیروزی تراکتور برابر سرخپوشان در تهران چیزی حدود 8سال می‌گذرد. تیم تبریزی آخرین بار در دور رفت لیگ چهاردهم با هدایت رسول خطیبی موفق به شکست پرسپولیس شد؛ در مسابقه‌ای که 3 بر یک به سود آنها به پایان رسید و یکی از 3گل این تیم روی اشتباه زوج تاریخی سوشا مکانی و محسن بنگر رقم خورد؛ زوجی که معلوم نیست جان چند هوادار پرسپولیس را در آن سال‌ها به لب رساندند! اتفاقات آن بازی منجر به اخراج جنجالی علی دایی از پرسپولیس و حضور حمید درخشان به جای او شد. باید ببینیم این بار طلسم پیروزی تراکتور در تهران خواهد شکست یا نه.

این خبر را به اشتراک بگذارید