• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
دو شنبه 28 شهریور 1401
کد مطلب : 172015
+
-

با لوا روی ابرها

ماشین گلزنی لهستانی متوقف نمی‌شود

با لوا روی ابرها

درحالی‌که کریم بنزما همچنان مصدوم است و دربی دیشب مادرید را هم از دست داده، لواندوفسکی که برای رقابت با او به لالیگا آمده بود، همچنان گل می‌زند و کسی در اسپانیا جلودارش نیست. لوا در ادامه روند گلزنی‌هایش در لالیگا به الچه هم 2‌گل زد. درحالی‌که بایرن از مشکل گلزنی رنج می‌برد، لوا توانسته بدون پنالتی این همه برای بارسا گل بزند.

    آمار لواندوفسکی در این فصل با پیراهن تیم جدید؛ ۸‌گل در ۶‌بازی لالیگا، ۱۱‌گل در ۸‌بازی رسمی بارسا، آقای گل لالیگا و آقای گل لیگ قهرمانان اروپا.
    لواندوفسکی دومین گلزن برتر سال۲۰۲۲ شد؛ در کنار کانو از فلومیننزه (33گل)، بالاتر از هالند (32گل) و پایین‌تر از امباپه (37گل).
    لواندوفسکی نخستین بازیکن ۳۴ساله تاریخ بارسلوناست که در ۳‌بازی لالیگا دبل می‌کند.
    تراشتگن می‌خواهد 2‌فصل ناامیدکننده‌ای را که پشت‌سر گذاشته، فراموش کند. از آخرین گلی که دروازه‌بان آلمانی در لالیگا دریافت کرده، 444‌دقیقه می‌گذرد. رکورد او 499دقیقه در فصل 20-2019 است. بارسلونا با این دروازه‌بان در 6‌بازی ابتدایی لیگ اسپانیا 5کلین‌شیت کرده. او با گل نخوردن در بازی بعدی با مایورکا (9مهر) می‌تواند رکورد خودش را جابه‌جا کند.
    بارسلونا ژاوی تیمی است که در این فصل و در 5‌لیگ برتر اروپایی، بیشترین موقعیت گلزنی را ایجاد کرده و کمترین گل خورده را دارد.
    ژاوی با پشت سر گذاشتن کلوپ با نوزدهمین پیروزی از ابتدای سال2022 به تنها مربی با 19برد (در 26بازی) که بیشترین برد در لیگ‌های داخلی است تبدیل شد.
    بارسلونا بالاترین میزان مالکیت توپ در این فصل لالیگا را دارد؛ 66.1درصد.
    گاوی که به‌تازگی قراردادش را با بند فسخ یک‌میلیارد یورویی با بارسلونا تمدید کرده، با وجود ذات فوتبال خشنی که دارد، از آغاز فصل جدید هیچ کارت زرد یا قرمزی دریافت نکرده.
    آنسو فاتی با اینکه در این فصل بهبود یافته و عملکرد خوبی داشته، توسط انریکه به تیم ملی اسپانیا دعوت نمی‌شود. عملکرد آنسو فاتی در این فصل لالیگا؛ 5‌بازی، 2‌گل و 2‌پاس‌گل.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید