• دو شنبه 31 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 12 ذی القعده 1445
  • 2024 May 20
دو شنبه 28 شهریور 1401
کد مطلب : 171961
+
-

عدد خبر/۷۰ میلیون

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی از سرمایه‌گذاری ۷۰میلیون یورویی در معادن فلورین و فرآوری این ماده معدنی در استان خبر داد. به گزارش ایسنا، عباس جورجانی گفت: در فاز اول این سرمایه‌گذاری، تولید حدود ۴۰هزار تن آلومینیوم فلوراید در شهرستان طبس پیش‌بینی شده است. به‌گفته وی، هم‌اکنون بیشترین ذخایر فلورین کشور در این استان وجود دارد.

600 هزار 
فرماندار مشهد از تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های مشهد تا 5مهر برای اسکان زائران خبر داد. به گزارش فارس، محسن داوری افزود: زائران هیئتی و گروهی در مکان‌های عمومی مشهد مانند مدارس، مساجد و حسینیه‌ها اسکان می‌یابند. به‌گفته وی، ۶۰۰هزار اقامت شبانه شامل اماکن رسمی و اضطراری نیز برای افرادی که به‌ صورت خانوادگی به مشهد می‌آیند در نظر گرفته شده است.

56 هزار
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی با اشاره به اجرای برنامه توسعه ۲هزار هکتاری شهرک‌ها اعلام کرد با بهره‌برداری از طرح‌های سرمایه‌گذاری در این اراضی، ۵۶هزار فرصت شغلی جدید ایجاد می‌شود. به گزارش ایرنا، مرتضی نیرومند افزود: با واگذاری این اراضی 2800واحد به شمار واحدهای صنعتی استان افزوده می‌شود. به‌گفته وی، زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در این اراضی فراهم شده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید