• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
دو شنبه 28 شهریور 1401
کد مطلب : 171950
+
-

مقاوم‌سازی ۶۳درصد واحدهای روستایی اردبیل

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: ۶۳درصد از واحدهای مسکونی روستایی استان در قالب اجرای طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی مقاوم‌سازی شدند.
به گزارش مهر، فرهاد سبحانی در نشست با مسئولان بنیاد مسکن استان درباره اجرای طرح بهسازی و نوسازی واحدهای مسکونی روستایی استان همچنین با اشاره به آخرین وضعیت «طرح ملی مسکن استان» افزود: طبق آمارها تاکنون ۲۵هزارو۳۵۷نفر در طرح ملی مسکن استان ثبت‌نام کرده‌اند که 7578 نفر واجد شرایط افتتاح حساب بوده و از این تعداد نیز 2732نفر آورده اولیه خود را برای اجرا و تکمیل واحدها واریز کرده‌اند.
مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل با بیان اینکه تعداد ۲۱هزارو۳۱۸نفر حائز شرایط شدند، گفت: تعداد واحدهای شروع شده طرح نهضت ملی مسکن استان 1967واحد است که از این تعداد ۴۱۵واحد مسکونی به مرحله اتمام اسکلت رسیده‌اند.
به‌گفته سبحانی، طرح نهضت ملی مسکن توسط بنیاد مسکن در شهرهای پارس‌آباد، مشگین‌شهر، خلخال، سرعین، نیر، بیله‌سوار و نمین در حال اجراست.
وی به صدور سند مالکیت برای واحدهای فاقد سند در روستاها و شهرهای کوچک استان اشاره کرد و گفت: تاکنون ۱۰۴هزارو۷۵۳جلد سند در روستاها و شهرهای کوچک صادر شده که از این تعداد ۹۶هزارو۲۵۰جلد سند روستایی و ۸هزارو۵۰۳جلد سند شهری است.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید