• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 24 شهریور 1401
کد مطلب : 171742
+
-

باخت مدعیان، ظهور کلوب

باخت مدعیان، ظهور کلوب

سه‌شنبه‌شب 3تیم مدعی همزمان شکست‌هایی ناباورانه داشتند. پورتو درحالی‌که مهدی طارمی را به‌دلیل محرومیت در اختیار نداشت، در زمین خودش 4 بر صفر از کلوب بروخه شکست خورد و بایرلورکوزن در حضور یک‌دقیقه‌ای سردار آزمون، در زمین اتلتیکومادرید، 2 بر صفر به پیروزی رسید و تاتنهام هم به اسپورتینگ باخت. برنده ویژه بازی‌های دیشب هم لیورپول بود که با نتیجه 2 بر یک آژاکسی را شکست داد که هفته گذشته رنجرز را گلباران کرده بود. البته خود لیورپول هم هفته گذشته مقابل ناپولی گلباران شده بود.
    متخصصان برد دقیقه90 به بعد حالا از دقیقه84 به بعد 2‌گل خورده‌اند. بازی هفته گذشته اتلتیکومادرید مقابل پورتو از دقیقه90 به بعد 2 بر یک شد، درحالی‌که 2‌تیم کل وقت قانونی را بدون گل دنبال کرده بودند. حالا در بازی با لورکوزن این اتفاق برعکس افتاد و در دقیقه84 و 87 به بعد 2‌گل وارد دروازه اتلتیکو شد. این در آستانه داربی مادرید که یکشنبه‌شب برگزار می‌شود اتفاق خوبی نیست.
    گریزمان با اینکه به‌خاطر بندهای قرارداد قرضی‌اش در اتلتیکو نمی‌تواند بیش از 30دقیقه در هر بازی به میدان برود، یک رکورد شخصی زد. گریزمان به رکورد 300‌بازی با پیراهن اتلتیکو رسید؛ 144‌گل و 54‌پاس‌گل.
    رسانه‌های کاتالونی خبر داده بودند که اتلتیکو و بارسا برای کاهش بند خرید گریزمان از ۴۰‌میلیون یورو به ۲۰ تا ۲۵‌میلیون یورو نزدیک به توافق هستند. اما سرزو، رئیس باشگاه اتلتی این خبر را تکذیب کرد و گفت: «ما نه ملاقاتی داشته‌ایم و نه قصد انجام آن را داریم. اگر در مقطعی باید به توافق برسیم، به توافق می‌رسیم، اما فعلاً معتقد نیستیم که قضیه باید حل شود.» کاتالون‌ها می‌خواستند با خبرسازی کاری کنند تا اتلتی به پرداخت 25میلیون یورو به بارسا راضی شود.
    آزمون همچنان در گلزنی و گلسازی ناموفق است. فریمپونگ مدافع راست لورکوزن تا اینجای فصل 2‌گل زده و 2‌پاس‌گل داده و آقای گل و پاس گل تیمش است.
    کلوب بروخه هم لورکوزن و هم پورتو را برده و صدرنشین است درحالی‌که تیم سابق کاوه رضایی هم‌اکنون پس از آنتورپ و خنک در ژوپیتر لیگ سوم است. این تیم بلژیکی در این فصل خوتگلا، بازیکن محصول آکادمی لاماسیا را از بارسلونا قرض گرفته. این بازیکن جایزه بهترین بازیکن زمین را دریافت کرد.
    برای اولین‌بار در تاریخ، اسپورتینگ لیسبون یک تیم انگلیسی را در پرتغال شکست داد.
    تاتنهام در 6‌بازی اخیر خارج از خانه اروپایی خود بدون برد بوده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید