این رستورانها عکس غذا را میفروشند
با بالا رفتن تب ارسال عکس غذا در استوریهای اینستاگرامی و دیگر شبکههای اجتماعی، گروهی از فستفودها تصمیم گرفتهاند به جای غذا، عکس آنها را بفروشند و از عطش کاربرانشان برای استوری گذاشتن درآمد کسب کنند. رستورانهای ژاپنی از ماکتهای غذا برای جلب مشتری استفاده میکردند که Sampuru نام داشت. اکنون کارشناسان، غذای مجازی جدید اشاره شده را نسخه تکنولوژیک و قرن بیست و یکمی این ماکتها میدانند. به گزارش فورچون، به این ترتیب کاربران خواهند توانست با دوربین تلفنهای هوشمند خود، منوی یک رستوران را بخوانند و همبرگرها یا برشهایی از پیتزا را در صفحه نمایش خود مشاهده کنند. آنها حتی میتوانند از این غذاهای مجازی عکس گرفته و در شبکههای اجتماعی نظیر اینستاگرام یا اسنپچت با دیگران به اشتراک بگذارند. کاربرانی که از عینکهای گوگل لنز یا ARkit اپل استفاده میکنند هم خواهند توانست مدلهای 3بعدی غذای مجازی را روی میز قرار دهند.