• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 28 آذر 1396
کد مطلب : 1714
+
-

بخشش قاتل برادر دوقلو

بخشش قاتل
بخشش قاتل برادر دوقلو

مردی که در جریان درگیری با برادر دوقلوی خود، وی را به قتل رسانده بود، 2سال پس از جنایت توسط مادرش بخشیده شد.

به گزارش همشهری، این مرد روز 31مرداد‌ماه سال94 با برادر دوقلویش در پیشوای ورامین درگیر شد و با یک ضربه چاقو وی را به قتل رساند. او که بعد از قتل در محل جنایت حضور داشت، بازداشت شد و در اعترافاتش گفت: برادرم اعتیاد شدیدی به هروئین داشت. با اینکه کار و درآمدی نداشت با زن میانسالی ازدواج کرد. من در حد توانم به او کمک می‌کردم تا زندگی‌اش را بگذراند.

متهم ادامه داد: روز حادثه همسرش با من تماس گرفت و گفت با برادرم درگیر شده است. خودم را به خانه‌شان رساندم. می‌خواستم پادرمیانی کنم که برادرم با من درگیر شد و با میله آهنی به سمت من حمله کرد. من که از رفتارش خسته شده بودم، چاقویی برداشتم تا او را بترسانم اما چاقو به سینه‌اش خورد و او به قتل رسید.

متهم به قتل در ادامه صحنه جنایت را نیز بازسازی کرد اما پیش از نخستین محاکمه، مادرش که تنها ولی دم مقتول بود، او را بخشید. به این ترتیب وی دیروز به لحاظ جنبه عمومی جرم در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.

در این جلسه که به ریاست قاضی حسین اصغرزاده و با حضور قاضی توکلی برگزار شد، متهم در دفاع از خودش گفت: قصد من هواخواهی از همسر برادرم بود و نمی‌خواستم به برادرم آسیبی بزنم اما او با رفتارش من را عصبانی کرد و چاقو ناخواسته به او برخورد کرد. با پایان دفاعیات متهم هیأت قضایی برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.  

این خبر را به اشتراک بگذارید