• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
دو شنبه 31 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 17081
+
-

صدای استان ها

صدای استان ها

   مشکلات شهر کنگاور

مشکلات شهر کنگاور را بنویسد. این شهر نامدار تاریخی از نظر ترافیک و معابر شهری وضع مناسبی ندارد. لطفا مشکلات ما را به گوش مسئولان استانی برسانید تا فکری در این زمینه بکنند.
قدرتی از کرمانشاه

  شرایط سخت دریافت وام

بسیاری از مردم با توجه به شرایط نامطلوب اقتصادی ناچار به دریافت وام هستند و در این شرایط بانک‌ها هم سود قابل ملاحظه‌ای برای اعطای وام دریافت می‌کنند. اما با وجود همین سود بالا هم مردم باید شرایط سختی را پشت سر بگذارند تا بتوانند مبلغ اندکی وام دریافت کنند. این در شرایطی است که بارها مراجع تقلید درباره سود بالای وام‌ها تذکر داده‌‌اند اما همچنان هیچ تغییری در این رویه اتفاق نمی‌افتد. مگر دین ما به دادن قرض‌الحسنه و ثواب آن تاکید ندارد؟ چرا بانک‌ها وام با سود پایین در اختیار مردم نمی‌گذارند؟
یک شهروند از مازندران

  فشار کم آب در بجنورد

فشار آب در بسیاری از مناطق شهر بجنورد فوق‌العاده کم است. هرچقدر هم پیگیری می‌کنیم، هیچ کس به این موضوع رسیدگی نمی‌کند. لطفا این پیام را در روزنامه منتشر کنید، شاید مسئولان پاسخگو باشند.
رجبی از خراسان شمالی

  پروژه‌های نیمه‌کاره

یکی از مشکلات شهر اراک نیمه‌کاره ماندن پروژه‌های عمرانی از سوی دستگاه‌های مختلف خدمات‌رسان است. این موضوع علاوه بر بدمنظر شدن چهره شهر، مشکلات زیادی را برای تردد شهروندان ایجاد کرده است. لطفا مسئولان با سرعت پروژه‌های عمرانی را تکمیل کنند.
رحیمی از مرکزی

  کیفیت بد آسفالت

اغلب کوچه‌های سنندج آسفالت مناسب ندارند و بعد از هر بارندگی شاهد آبگرفتگی چاله‌ها هستیم. مسئولان شهرداری هر بار از هزینه زیادی می‌گویند که برای شهرسازی صرف می‌کنند. چرا این هزینه صرف بهسازی آسفالت نمی‌شود؟
کمانی از کردستان

  کمبود مراکز درمانی در جنوب کرمان

مناطق جنوب کرمان علاوه بر همه محرومیت‌ها، با وجود معضل ریزگرد و بیماری‌های ناشی از آن، مرکز درمانی تخصصی ندارند و برای درمان باید به شهرهای دیگر مراجعه کنند.
احمدی از کرمان

این خبر را به اشتراک بگذارید