• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
سه شنبه 15 شهریور 1401
کد مطلب : 170803
+
-

رکورد اینیاکی خراب نشد

هفته گذشته، مصدومیت مچ پای اینیاکی ویلیامز روند ۲۳۶‌بازی پیاپی او در لالیگا (از آوریل۲۰۱۶) را با خطر روبه‌رو کرد اما این بازیکن هر طوری بود خودش را برای بازی مقابل اسپانیول آماده کرد تا برای دویست‌وسی‌وهفتمین بار پیاپی در لالیگا به میدان برود و هیچ مسابقه‌ای را از دست ندهد.

تیم پیدا کردند
پس از مارسلو که به المپیاکوس یونان پیوست، 2‌ستاره سرشناس دیگر هم که بدون تیم بودند، تیم پیدا کردند. راس بارلکی به نیس فرانسه پیوست و دیه‌گو کاستا هم به‌زودی با ولورهمپتون قرارداد می‌بندد. کاستا از ژانویه گذشته که قراردادش را با اتلتیکو مینیه‌رو به پایان برده بود، تیمی نداشت. ولوز پس از مصدومیت کالاژیچ دنبال مهاجمی می‌گردد تا با او قرارداد کوتاه‌مدت ببندد تا نقل‌وانتقالات نیم‌فصل فرا برسد. کاستا درصورت تأیید در تست آمادگی با این باشگاه قرارداد می‌بندد و به لیگ برتر برمی‌گردد.

شکست بد مورینیو
مورینیو گفته ترجیح می‌دهد تیمش در یک بازی 4 بر صفر ببازد تا اینکه در 4‌مسابقه یک بر صفر بازنده شود اما این چیزی از تلخی شکست آاس‌رم مقابل اودینزه برای او کم نمی‌کند. شکست 4 بر صفر رم برابر اودینزه، سومین شکست با اختلاف 4+ گل مورینیو در مسابقات لیگ بود؛ بارسلونا 5-0 رئال مادرید (2010)، چلسی 4-0 منچستریونایتد (2016). جالوروسی در 4‌بازی ابتدایی خود در سری‌آ تنها یک گل دریافت کرده بودند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید