• دو شنبه 31 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 12 ذی القعده 1445
  • 2024 May 20
سه شنبه 15 شهریور 1401
کد مطلب : 170806
+
-

نکته بازی/اینجا هیچ‌کس اول نیست

شکر خدا یحیی گل‌محمدی هم مصاحبه کرد و مدعی شد پرسپولیس گران‌ترین تیم امسال لیگ نیست. او البته به همین مقدار بسنده نکرد و افزود: «حداقل 3 تیم در لیگ برتر بیشتر از ما هزینه کرده‌اند.» چیزی که در اظهارنظر سرمربی پرسپولیس بیشتر از همه ما را جذب کرد، استفاده از عبارت «حداقل» بود. این یعنی ممکن است تعداد تیم‌هایی که بیشتر از پرسپولیس خرج کرده‌اند، 4یا 5یا حتی 6 تیم باشد. این در حالی است که محمد مومنی، عضو هیأت‌مدیره استقلال هم گفته: «تیم ما در جدول هزینه‌ای لیگ برتر در رده‌های میانی قرار دارد.» سپاهان هم که کلا به مخارج سایر رقبا اعتراض کرده. این وسط فقط ما نفهمیدیم چه تیمی صدرنشین جدول هزینه‌هاست؛ البته بین ملوان و نفت مسجدسلیمان شک داریم. خدا عالم است!

شیر یا خط بیندازید
بلاتکلیفی تیم ملی طوری شده که حمید استیلی به‌عنوان سرپرست این تیم مصاحبه می‌کند و می‌گوید: «شما را به خدا زودتر جلسه بگذارید و تکلیف ما را مشخص کنید.» یعنی کار به جایی رسیده که خود کادر مستقر در تیم ملی هم شاکی شده‌اند و شاید حتی رفتن را به این مدل ماندن ترجیح بدهند. در این بین از مهدی محمدنبی سؤال شده آیا کی‌روش به تیم ملی برمی‌گردد؟ نایب‌رئیس اول فدراسیون فوتبال هم در یک کلمه جواب داده: «خیر». همزمان رسانه‌ها از برقراری تماس تلفنی تصویری بین مهدی تاج و اطرافیان با کارلوس کی‌روش خبر می‌دهند. اوضاع طوری است که به‌نظر می‌رسد خود مدیران فدراسیون هم دقیقا نمی‌دانند باید چه تصمیمی بگیرند. به‌نظرمان یک فال حافظ بگیرید بد نیست. اصلا می‌توانید شیر یا خط هم بیندازید!

مطمئنی احمد آقا؟
احمدرضا عابدزاده اسطوره دوست‌داشتنی فوتبال ایران که آخرین بار در مراسم رونمایی از کاپ جام‌جهانی دیده شد، به تازگی در مصاحبه‌ای گفته: «وضعیت پسرم امیر و تیمش در فوتبال اسپانیا خوب است.» صد البته احترام احمد آقا واجب است، اما چیزی که ما می‌بینیم کمی فرق دارد. پونفرادینا در هفته چهارم لیگ دسته دوم اسپانیا با نتیجه 3بر یک برابر اسپورتینگ خیخون شکست خورد و به رده دهم جدول سقوط کرد. همچنین براساس ارزیابی سایت‌های نمره‌دهی، امیر در این بازی به‌عنوان بدترین بازیکن زمین انتخاب شد. پونفرادینا هم‌اکنون با 7گل خورده دومین خط دفاعی ضعیف لیگ دسته دوم اسپانیا را در اختیار دارد که طبعا خبر خوب برای گلر تیم نیست. اسم این وضعیت هر چه باشد، «خوب» نیست. باز البته هر طور که خود احمد آقا صلاح می‌داند!

این خبر را به اشتراک بگذارید