• دو شنبه 31 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 12 ذی القعده 1445
  • 2024 May 20
سه شنبه 15 شهریور 1401
کد مطلب : 170805
+
-

آماربازی

در جدول نمرات فنی تیم‌ها که سایت متریکا با اندکی تأخیر بعد از بازی‌های لیگ برتر فوتبال منتشر می‌کند، در پایان هفته چهارم تیم فولاد صدرنشین بود و باید دید بعد از پایان بازی‌های دیشب و امشب کدام تیم به صدر می‌رسد. بعد از پایان بازی‌های هفته چهارم، پرسپولیس و فولاد با 8امتیاز صدرنشین لیگ بودند و پرسپولیس با تفاضل گل بهتر، بالاتر از رقیب اهوازی‌اش در صدر جدول قرار گرفت. اما در جدول متریکا که براساس کیفیت فنی تیم‌ها تنظیم می‌شود، فولاد با نمره7.32 از 10صدرنشین بود و پرسپولیس با نمره7.02 در رتبه پنجم قرار گرفت. جالب اینکه رتبه دوم این جدول با نمره7.20 به استقلال رسیده و این موضوع می‌تواند هواداران این تیم را به آینده امیدوارتر کند.

بعد از فولاد و استقلال که به‌ترتیب در رتبه‌های اول و دوم جدول فنی متریکا قرار گرفتند، رتبه سوم این جدول در پایان 4هفته به تیم سپاهان رسیده بود. تیم ژوزه مورایس بعد از 4هفته صاحب 2برد، یک تساوی و یک باخت بود و بابت این عملکرد از سایت متریکا نمره7.13 را دریافت کرد. بهترین عملکرد سپاهان در بازی با استقلال بود که نمره عالی 7.9 را گرفت و ضعیف‌ترین نمایش این تیم هم مقابل فولاد بود که نمره‌ای بالاتر از 6.8برای زردپوشان نداشت. بعد از سپاهان و در رتبه چهارم جدول متریکا به نام گل‌گهر سیرجان می‌رسیم که در 4بازی‌اش به‌طور میانگین به نمره7.08 رسید و بالاتر از پرسپولیس رتبه چهارم جدول را بعد از 4هفته به‌دست آورد.

یکی از اتفاقات جالب در جدول فنی سایت متریکا، شانزدهم شدن مس کرمان در میان 16تیم بود. مس که تازه به لیگ برتر آمده از لحاظ نتیجه‌گیری یکی از تیم‌های شگفتی‌ساز 4هفته اول بود. این تیم پیکان را با 3گل برد، مقابل استقلال نمایشی پایاپای داشت و در هفته چهارم هم تا آستانه شکست دادن گل‌گهر پیش رفت. حتی عنوان بهترین خط حمله مسابقات بعد از 4هفته در اختیار همین تیم کرمانی بود. اما نمره فنی مس در جدول متریکا 6.63 از 10 بود و این تیم را تا پایان هفته چهارم در قعر جدول قرار داد. براساس این جدول، دومین تیم بی‌کیفیت لیگ هم آلومینیوم اراک بود که به نمره6.64 رسید و ملوان بالاتر از این تیم قرار گرفت.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید