• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
دو شنبه 14 شهریور 1401
کد مطلب : 170692
+
-

آماربازی

در تیم منتخب هفته چهارم لیگ برتر، بازیکنان گل‌گهر سیرجان بیشترین سهم را داشتند؛ اگرچه سهم این تیم هم بیشتر از 2بازیکن نبود. گل‌گهر هفته گذشته با مس کرمان به تساوی 2-2 رسید اما بعد از این مساوی محمد خدابنده‌لو و مرتضی تبریزی از این تیم به جمع بازیکنان منتخب هفته رسیدند. 9بازیکن دیگر هم از 9تیم مختلف بودند. خدابنده‌لو که پاس گل اول را برای سیرجانی‌ها داد، نمره7.78 را از متریکا گرفت و مرتضی تبریزی زننده آن گل نیز به نمره7.89 رسید. تبریزی فاصله چندانی با عنوان برترین بازیکن هفته نداشت اما عارف رستمی (مس کرمان) فقط 2درصد بیشتر از او امتیاز گرفت و با نمره7.91 بهترین بازیکن هفته چهارم شد.

پرسپولیس که در 3هفته اول فقط یک نماینده در تیم‌های منتخب هفته داشت (میلاد سرلک در هفته سوم) این هفته هم یک بازیکن دیگرش برای تیم منتخب هفته انتخاب شد. در هفته چهارم هم مثل هفته سوم، این گلزن پرسپولیس بود که به تیم منتخب رسید. یورگن لوکادیا با نمره7.56 بهترین بازیکن پرسپولیس بود و در خط حمله تیم منتخب در کنار تبریزی قرار گرفت. سامان نریمان‌جهان از نفت مسجدسلیمان و محسن آذرباد از مس رفسنجان 2 بازیکن دیگری بودند که در خط میانی تیم منتخب هفته چهارم قرار گرفتند. نفت و مس هر دو در هفته چهارم مقابل حریفان خود به تساوی رسیده بودند.

4بازیکن خط دفاعی و دروازه‌بان تیم منتخب هفته از 5باشگاه مختلف انتخاب شدند. در دفاع راست محسن سفیدچوقایی از تیم هوادار با نمره7.09 انتخاب شد که پایین‌ترین نمره در جمع 11بازیکن تیم منتخب بود. پست دفاع چپ هم به پدرام قاضی‌پور از ملوان رسید که مقابل ذوب‌آهن پاس گل داد و با نمره7.52 بالاترین نمره را در جمع مدافعان داشت. بهترین مدافعان میانی این هفته از 2 تیم فولاد و ذوب‌آهن آمدند. فولاد در اصفهان به برد باارزشی مقابل سپاهان رسید اما از این تیم فقط عارف آقاسی به تیم منتخب رسید که نمره7.29 گرفته بود. آرمان قاسمی، پنالتی‌زن ذوب‌آهن در انزلی هم با نمره7.21 دومین مدافع میانی تیم منتخب هفته چهارم بود. در جمع دروازه‌بان‌ها 10دروازه‌بان مختلف این هفته کلین‌شیت کردند اما عنوان بهترین دروازه‌بان به حسین پورحمیدی (آلومینیوم) رسید که مس رفسنجان را با امیدگل 1.31 ناکام به خانه فرستاد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید