• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
دو شنبه 14 شهریور 1401
کد مطلب : 170686
+
-

نکته بازی/لااقل یک نفر دیگر را می‌گفتی

محمد مایلی‌کهن باز هم با همان صراحت لهجه خاص خودش وارد گود شده و چند تیتر اساسی به رسانه‌ها داده؛ از آن جمله است اینکه«بدن علی پروین از لوکادیا آماده‌تر است.» صد البته حاجی آدم خوبی است و ما هم او را دوست داریم. به علاوه مایلی‌کهن به‌عنوان پیشکسوت پرسپولیس حق اظهارنظر دارد و کلا هم در مورد بدن ناآماده لوکادیا حرف بدی نزده، اما اینکه از علی پروین برای اثبات حرفش مثال آورده عالی است. خب شما که می‌خواستی از خجالت خرید جدید پرسپولیس در بیایی، حداقل می‌گفتی بدن ناصر محمدخانی یا فرشاد پیوس از لوکادیا آماده‌تر است. علی پروین آخر؟ تکلیف سلطان که الان مشخص است، اما بدن او حتی در سال‌های پایانی فوتبالش هم آماده‌تر از لوکادیا یا هیچ‌یک از دیگر بازیکنان امروزی نبود!

خدا قوت سعید جان!
یکی از بازیکنانی که تا آخرین روزهای نقل‌وانتقالات حرف و حدیث‌های زیادی در موردش وجود داشت سعید عزت‌اللهی بود. مدام گفته می‌شد او در راه پیوستن به یکی از تیم‌های لیگ برتری است. گویا جدی‌ترین مشتری سعید هم تراکتور تبریز بود؛ باشگاهی که درنهایت موفق به جذب این بازیکن نشد و مدیرانش گفتند: «عزت‌اللهی علاقه داشت در اروپا به‌کار خودش ادامه بدهد.» حالا این اروپا کجاست؟ عزت‌اللهی در دسته اول فوتبال دانمارک در تیم وایله بلدکوب به کارش ادامه می‌دهد؛ تیمی که فصل گذشته با تحمل کلی شکست پرگل به لیگ پایین‌تر سقوط کرد. تازه سعیدجان در بازی شنبه‌شب این تیم هم روی نیمکت ذخیره‌ها حضور داشت. اینجاست که هادی عامل باید بگوید خدا قوت پهلوان!

بله؛ آنجا لالیگا است
فرهاد مجیدی کارش را در لیگ امارات با شکست شروع کرده است. الاتحاد کلبا تیم مجیدی برابر «البطائح» تازه صعود کرده با 2 گل شکست خورد و طبیعتا این نتیجه قابل‌قبول نیست. با این حال فضای سنگینی که در امارات علیه مجیدی درست شده، کاملا دور از تصور بوده است. اصلا انگار فرهاد با بهترین تیم جهان، مهم‌ترین مسابقه دنیا را باخته و صددرصد هم مقصر بوده است. چپ و راست علیه او توییت می‌زنند و مصاحبه می‌کنند که: «مجیدی باید بداند لیگ امارات شبیه لیگ ایران نیست.» بله آقا؛ شما لالیگا و بوندس‌لیگا هستید، اصلا لیگ برتر انگلستان هستید و فوتبال‌تان در بالاترین سطح قرار دارد.نمی‌دانیم چرا اغلب اوقات تیم‌های‌تان جلوی رقبای ایرانی شکست‌های پرگل می‌خورند. یک تیم داغون به مجیدی داده‌اید، انتظار معجزه دارید؟

 

این خبر را به اشتراک بگذارید