• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
دو شنبه 14 شهریور 1401
کد مطلب : 170691
+
-

بردیف، قربانی می‌شود؟

تراکتور قعرنشین، گرفتار اختلافات داخلی است. سرمربی از بازیکنانش شکایت دارد و بازیکنان از اخلاق‌های تند او ناراضی‌اند

بردیف، قربانی می‌شود؟

شاید بدبین‌ترین هواداران تراکتور هم تصور نمی‌‌کردند که شروع فصل جدید برای سرخ‌های تبریز اینطور پیش برود که آنها در 4بازی ابتدایی رنگ برد را نبینند؛ آن‌‌هم درحالی‌که یک مربی نام‌آشنا و باتجربه مثل قربان بردیف روی نیمکت این تیم حضور دارد. جدا از اینکه تراکتور در 4بازی گذشته نتایج خوبی نگرفت، برخی اتفاقات درون‌تیمی هم باعث شد تا حاشیه‌هایی برای تیم سرشناس تبریزی ایجاد شود. این در حالی است که خبرنگاران تبریزی هم بعد از تساوی خانگی برابر هوادار، برای اولین‌بار بردیف را گوشه رینگ قرار داده و سؤالاتی از او پرسیدند تا نشان دهند که از وضعیت فعلی تیم و نتایجی که کسب شده رضایت ندارند. حالا تراکتور در این شرایط خاص باید در یک بازی سخت به مصاف آلومینیوم اراک برود و نبردن این بازی قطعا فشارها را روی بردیف بیشتر خواهد کرد.

اخراج واسعی
روز گذشته رسانه‌ها از اخراج سعید واسعی از تراکتور خبر دادند. ماجرا از این قرار است که او پس از بازی این هفته مقابل هوادار، ناراحتی خودش را از نیمکت‌نشینی نشان داد که این موضوع با واکنش تند قربان بردیف همراه شد. بردیف که چنین بی‌نظمی‌هایی را برنمی‌تابد، همان شب اعلام کرد که واسعی اجازه حضور در کنار تیم را ندارد و از نظر او اخراج شده است. در روزهای گذشته نیز واسعی در تمرینات تراکتور حضور نداشته و برای بازی آلومینیوم نیز همراه تیم به اراک سفر نخواهد کرد. واسعی بعد از جدایی از پیکان و حضور در تراکتور هرگز در این تیم روزهای خوشی را تجربه نکرد و با مربیان مختلف تیم به اختلاف خورد. او قصد دارد در روزهای آینده مسئولان باشگاه را میانجی قرار دهد تا با معذرت‌خواهی از بردیف به تیم بازگردد. باید دید سرمربی تراکتور در مورد او چه تصمیمی خواهد گرفت. البته غیر از واسعی یکی دیگر از بازیکنان تراکتور هم به نیمکت‌نشینی معترض بود و حتی جلسه‌ای هم با بردیف داشت ولی ظاهرا این بازیکن توسط بردیف کنار گذاشته نشده است.

ناراحتی بازیکنان از بردیف
جو این روزهای تراکتور اصلا باب میل بازیکنان نیست و ظاهرا آنها از رفتارهای بردیف احساس خوبی ندارند. البته نکته مهم در مورد بردیف این است که او در چند هفته گذشته و در جلسات فنی به‌شدت از عملکرد بازیکنان انتقاد کرده و در جلسه‌ای که بعد از بازی با هوادار داشت، خطاب به آنها گفت: «شما حتی بلد نیستید پاس بدهید و در زمین مسابقه هم دوندگی ندارید. فوتبالیست‌های ایرانی تنبل هستند و فقط می‌خواهند در زمین مسابقه راه بروند. شما با این روش به هیچ جا نمی‌رسید.»بردیف از عملکرد بازیکنان رضایت ندارد ولی شاگردان این مربی هم بابت برخی رفتارها و همچنین تفکرات فنی این مربی گلایه دارند. یکی از بازیکنان تراکتور به خبرنگار همشهری می‌گوید: «بردیف یک مربی خشک است و ما تا حالا لبخند را روی لب این مربی ندیدیم. اگر او انعطاف بیشتری داشته باشد، قطعا بازیکنان هم احساس خوبی خواهند داشت. بازیکن باید مربی را دوست داشته باشد و البته از او حساب هم ببرد ولی رفتارهای خشک این مربی باعث شده تا بازیکنان دل چندان خوشی از بردیف نداشته باشند. در مورد مسائل فنی هم سرمربی تصمیم‌گیرنده است ولی ما در این 4بازی اصلا خوب بازی نکردیم و فکر می‌کنم در برخی مسائل فنی باید تجدید‌نظر صورت بگیرد.»

بردیف برف تبریز را می‌بیند؟
بردیف همچنان هدایت تراکتور را بر عهده دارد ولی قطعا بابت نتایجی که گرفته زیر فشار انتقادها قرار دارد و باید این وضعیت را تغییر بدهد. قرارداد این مربی زیر یک‌میلیون دلار نیست و اگر هم تراکتور تصمیم به برکناری او بگیرد باید ضرر مالی بدهد. مدیران تراکتور و در رأس آنها زنوزی، امیدوار به تغییر این وضعیت هستند. باید دید بردیف برف امسال تبریز را خواهد دید یا اینکه اتفاقات دیگری رخ خواهد داد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید