• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
یکشنبه 13 شهریور 1401
کد مطلب : 170538
+
-

پروژه‌های نیمه‌تمام اهر در اولویت

فرماندار اهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام را از اولویت‌های مهم این شهرستان عنوان کرد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ابوالفضل غنی‌زاده در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اهر در استان آذربایجان شرقی، گفت: متأسفانه پروژه‌های زیادی از سال‌ها‌ی قبل در حوزه‌های مختلف مثل راه و مانند آن شروع شده، اما تاکنون به سرانجام نرسیده است که از مدیران اداره‌های ذیربط انتظار داریم با تامین به‌موقع منابع مالی در تسریع این پروژه‌ها اقدام کنند. وی افزود: در بعضی از روستا‌ها که از جمعیت زیادی نیز برخوردار هستند، آنگونه که باید و شاید محیط روستا‌ها چهره خوبی ندارد که باید در این زمینه هم روستاییان و هم اداره‌های خدمات‌رسان توجه خاصی داشته باشند. فرماندار شهرستان اهر همچنین خواستار تسریع در اتمام زیرگذر ورودی اهر در جاده اهر – تبریز برای کاهش بار ترافیکی تا پایان مهر شد.
وی گفت: از سال‌ها قبل ساخت کمربندی‌های جنوبی، شرقی و غربی شروع شده، اما بنا به دلایلی به اتمام نرسیده است که قابل‌قبول نیست و از مدیران اداره‌های ذیربط انتظار داریم نسبت به تسریع در اتمام این کمربندی‌ها اقدام کنند.
غنی‌زاده همچنین بر اتمام زیرسازی و آسفالت‌ریزی ۶ کیلومتر از بزرگراه اهر – مشگین‌شهر برای کاهش بار ترافیکی و جلوگیری از حوادث رانندگی تأکید کرد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید