• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
شنبه 12 شهریور 1401
کد مطلب : 170429
+
-

شنبه جذاب لالیگایی

منتظر 3‌بازی عالی باشید


امروز در لالیگا 3‌دیدار بزرگ در پیش داریم. بالاخره یکی از دیدارهای رئال‌مادرید به نیمه‌شب نیفتاد و مخاطبان ایرانی می‌توانند ساعت18:30 آن‌را تماشا کنند. امروز رئال‌مادرید میزبان رئال بتیس است؛ جنگ بر سر صدرنشینی. بارسلونا در زمین سه‌ویا به میدان می‌رود که دیدار مهمی است و اتلتیکو میهمان رئال سوسیداد خواهد بود.
   رئال‌مادرید 5سال است که در برنابئو موفق به بردن بتیس نشده و حتی یک‌گل هم به این تیم نزده. آنچلوتی در نخستین دوره‌اش در رئال در هر 3‌مسابقه اول خود در لالیگا برنده شد اما در چهارمین بازی مقابل ویارئال با نتیجه 2-2 مساوی کرد. او در این فصل نیز 3‌بازی خود را برده و منتظر نخستین آزمون سخت خود مقابل رئال بتیس است، تیمی که در هر 3‌بازی خود پیروز شده است. رئال مادرید سال گذشته در هفته سوم لالیگا، رئال بتیس را شکست داد و از آن زمان تا‌کنون از صدرنشینی دست نکشیده که این صدرنشینی 39هفته به طول انجامیده است.
   بارسلونا پنجره دیوانه‌وار نقل‌وانتقالات تابستانی را هنوز نبسته. مارکوس آلونسو که قراردادش را با چلسی فسخ کرده، مراحل اداری قراردادش را با بارسا پس از پایان مهلت نقل‌وانتقالات طی می‌کند. باشگاه‌های لالیگا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی 490‌میلیون یورو خرج کردند که حدودا یک سوم آن (153‌میلیون یورو) توسط بارسلونا بوده. با وجود این گران‌ترین خرید متعلق به رئال‌مادرید است؛ شوامنی با 80‌میلیون یورو. تیم‌های لالیگا درمجموع 161‌بازیکن خریداری کردند که 40‌مورد آن در روز پایانی ثبت شد.
   امشب بارسا با خط حمله ترسناکش در زمین بهترین خط دفاعی فصل پیش به مصاف این تیم می‌رود با این تفاوت که 2‌مدافع آن خط دفاعی از سه‌ویا رفته‌اند؛ ژول کنده به همین بارسلونا نقل‌مکان کرده و دیه‌گو کارلوس هم به تیم لیگ برتری استون‌ویلا فروخته شده. راکیتیچ با سابقه بازی برای بارسا و ایسکوی رئالی برای بازی با بارسا انگیزه دارند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید