• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
شنبه 12 شهریور 1401
کد مطلب : 170428
+
-

3‌بازی مهم و یک دربی

بازی‌های امروز ایتالیا را هم نمی‌شود از دست داد


به‌دلیل در پیش بودن نخستین هفته از رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان اروپا بیشتر بازی‌های خوب این هفته لیگ‌های داخلی کشورهای اروپایی امروز و امشب برگزار می‌شوند. در ایتالیا هم 3‌بازی مهم در پیش است که یکی از آنها دربی دلامادونینا بین اینتر و میلان است و 2 بازی دیگر فیورنتینا- یوونتوس و لاتزیو- ناپولی.
   دنیله چیفی داور دویست‌وسی‌وسومین دربی رسمی میلان موسوم به دلامادونینا (303بازی رسمی و غیررسمی در مجموع دیدارهای قبلی) خواهد بود.
   جری کاردیناله، مالک جدید آمریکایی ایتالیایی‌تبار میلان و مؤسس و مدیر RedBird سعی دارد به تغییراتی دست بزند. مالکیت RedBird بر میلان، یعنی لبران جیمز (ابرستاره NBA) و دریک (رپر معروف کانادایی) از طریق Main Street Advisors، اکنون سهامدار روسونری هستند. میلان سرجینیو دست را قرضی از بارسا گرفته. برای این بازی اوریگی هم در دسترس است. مدافع عنوان قهرمانی چهره‌ای دگرگون در این فصل خواهد داشت. در این تابستان بازیکنانی مثل فرانک کسیه، رومانیولی، دوارته، کاستیخو، دنیله مالدینی، روباک، پلیتزاری، هوگه (بند خرید امسال فعال شد) و کالدارا از تیم رفتند و این بازیکنان جذب شدند؛ دیکتلاره، اوریگی، مالک چاو، سرجینیو دست (قرضی با بند خرید)، فرانکس (قرضی با بند خرید)، مسیاس (بند خرید فعال شد)، فلورنتزی (بند خرید فعال شد) و یاسین عدلی (سال گذشته خریداری شد امسال اضافه شد).
   اوضاع مالی اینترمیلان هم خوب نبود. آنها توانستند لوکاکو را قرضی برگردانند و یکی دو خرید کم‌اهمیت مثل مخیتاریان انجام دهند. در خط دفاعی میلان اشکرینیار که تنها یک فصل دیگر قرارداد دارد ماندنی شد و باشگاه به پیشنهاد 70میلیون یورویی پاری‌سن‌ژرمن گوش نداد. تنها رانوکیا از خط دفاعی رفته و در عوض آچربی جذب شده است. گوزنس هم که قرار بود قرضی به لورکوزن برود، در تیم ماندنی شده و دومفریز که مشتریانی داشت، جایی نرفت. لوکاکو به بازی امشب نمی‌رسد و مصدوم است. زوج خط حمله را لائوتارو و کوره‌آ تشکیل خواهند داد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید