• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
چهار شنبه 9 شهریور 1401
کد مطلب : 170242
+
-

برنده بی‌رأی

وحید امیری بار دیگر جنبه‌های تحسین‌برانگیز شخصیتی‌اش را نشان داد

مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال با یک دنیا حاشیه و درنهایت آشفتگی برگزار شد. فارغ از نتایج نهایی این انتخابات و حواشی عجیب و غریب آن که حتی در استانداردهای فوتبال پرآشوب ایران هم نمی‌گنجید، این مجمع یک برنده بزرگ داشت؛ کسی که نه رأی داد، نه رأی گرفت، اما بار دیگر وجوه ممتاز شخصیتی‌اش را به‌رخ کشید. سخن از وحید امیری است؛ ستاره زحمتکش تیم ملی که ناخواسته وارد بازی انتخاباتی شد، اما به خوبی از کاراکتر خودش مراقبت کرد و توانست از آنچه تبدیل به «خطر» شده بود، فرصتی برای اثبات شایستگی‌هایش بسازد.
گفته می‌شد با توجه به اینکه کاپیتان‌های تیم ملی در خارج از کشور به‌سرمی‌برند، قرار است وحید امیری به‌عنوان نماینده ملی‌پوشان در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال رأی بدهد. این موضوع، سر و صدای زیادی به پا کرد و موافقان و مخالفان برابر هم صف کشیدند. برخی گفتند میرشاد ماجدی به‌دنبال این بود که با تغییر کاپیتان برای خودش یک رأی ذخیره کند و همین موضوع ترکش‌های بی‌شماری را متوجه ستاره پرسپولیس کرد. همزمان احسان حاج‌صفی هم به فدراسیون فوتبال نامه زد و اعلام آمادگی کرد که در انتخابات رأی بدهد. او همین کار را هم کرد و صبح سه‌شنبه در تهران رأی خود را به صندوق انداخت.
واکنش امیری اما به این اتفاقات چه بود؟ هیچ. او نه وارد بحث‌های ابتدایی شد و نه مقابل حاج‌صفی موضع گرفت. بلافاصله بعد از رسیدن نامه حاج‌صفی به تهران، وحید با انتشار یک استوری از او حمایت کرد و زمانی هم که رأی دادن بازیکن آاک قطعی شد، امیری استوری دوم را در حمایت از او گذاشت. به این ترتیب بازیکن محجوب تیم ملی کشورمان که در جنگ استوری‌گذارها هم بی‌طرفی خودش را حفظ کرده بود، بار دیگر نشان داد مسائل دیگری برایش مهم هستند. او برنده فرعی یک انتخابات پرحاشیه بود که ارزش و اهمیت خودش را نزد مردم بالاتر برد.

این خبر را به اشتراک بگذارید