• یکشنبه 6 خرداد 1403
  • الأحَد 18 ذی القعده 1445
  • 2024 May 26
چهار شنبه 9 شهریور 1401
کد مطلب : 170243
+
-

شب سخت ساپینتو

در شبی که همه بازی‌های لیگ مساوی شدند، استقلال در مسجدسلیمان به اولین مساوی این فصلش رسید

گزارش بازی
شب سخت ساپینتو

شب گذشته 4بازی ابتدایی هفته چهارم با 4تساوی به پایان رسیدند. استقلال که در مسجدسلیمان به مصاف نفت رفته بود موفق به گلزنی نشد و اولین تساوی فصلش را در شهر اولین‌ها پذیرفت. ریکاردو ساپینتو در این بازی تیمش را با دو سه تغییر نسبت به بازی قبلی آرایش داد. سجاد شهباززاده برای اولین بار از ترکیب اصلی خارج شد و پیمان بابایی جای او را گرفت. سعید مهری هم مثل بازی با ملوان در خط میانی قرار گرفت تا این طور به نظر برسد که سرمربی پرتغالی برای بازی‌های خارج از خانه روی او حساب خاصی باز کرده است. مهدی قائدی اما مثل بازی‌های گذشته از روی نیمکت کار را آغاز کرد تا از نیمه دوم برای استفاده از خستگی مدافعان حریف به زمین برود. این تغییرات اما بهره چندانی نداشت و استقلال باز هم مشکلات زیادی برای خلق موقعیت و گلزنی داشت.
تیم ساپینتو در نیمه اول فقط یک موقعیت خوب روی نفوذ و پاس ابولفضل جلالی خلق کرد که این توپ با ضربه یامگا به بالای دروازه رفت. نفت مسجدسلیمان نیز بر خلاف سال‌های گذشته یک تیم سراسر دفاعی نبود و با چرخاندن توپ بر روی زمین خودش را به دروازه استقلال نزدیک می‌کرد.
در سایر بازی‌های دیشب ذوب‌آهن در انزلی به چهارمین مساوی‌اش در 4بازی رسید و پیکان و نساجی هم در ورزشگاه شهید دستگردی تهران بدون گل مساوی شدند. هر دوی این بازی‌ها تحت تاثیر مسائل داوری و اعتراض شدید تیم‌ها قرار گرفت. مس کرمان و گل‌گهر نیز در کرمان به تساوی 2-2 رضایت دادند. کرمانی‌ها نشان دادند با قدرت به لیگ برتر پا گذاشته‌اند و نباید از آنها به‌عنوان تیم لیگ‌یکی یاد کرد. شاگردان فرزاد حسین‌خانی بعد از اینکه پیکان را بردند و استقلال را به دردسر انداختند، مقابل تیم امیر قلعه‌نویی هم تا لحظات پایانی برنده بودند اما با یک گل‌به‌خودی این برد باارزش را از دست دادند. این نتیجه وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانید گل‌گهر در 24بازی اخیرش فقط یک بار شکست خورده و آن هم مقابل استقلالِ فرهاد مجیدی بوده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید