• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
پنج شنبه 3 شهریور 1401
کد مطلب : 169604
+
-

میز خبر/تمدید ۶ماهه گذرنامه‌های منقضی

سخنگوی فراجا خبر داد، کسانی که قصد دارند در پیاده‌روی اربعین شرکت کنند و  تاریخ گذرنامه‌شان منقضی شده و یا تاریخ اعتبار آن کمتر از یک ماه است، از روز شنبه می‌توانند به اداره گذرنامه مراکز استان یا شهرستان‌هایی که این اداره در آن فعال است، مراجعه و گذرنامه‌هایشان را به مدت 6ماه تمدید کنند.

تأسیس کلینیک‌های مراقبت تسکینی
معاون پرستاری وزارت بهداشت اعلام کرد در ارائه طرح پایلوت کلینیک‌های مراقبت تسکینی، تفاهمنامه همکاری با دانشگاه‌های علوم پزشکی گیلان، اهواز و مشهد جهت تاسیس کلینیک مراقبت تسکینی منعقد و اعتبار تامین زیرساخت‌ها و الزامات راه‌اندازی کلینیک تامین شده است./ایسنا

اضافه شدن 10هزار تخت بیمارستانی
رئیس هیأت امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران، از تجهیز ۱۰هزار تخت بیمارستانی در سراسر کشور خبر داد. به‌گفته او، در یک‌سال اخیر ۷۹بیمارستان جدیدالاحداث هم مجهز به تخت‌های ویژه و دستگاه‌ها و تجهیزات بیمارستانی شده‌اند.

افزایش اهدای خون طی یک‌سال
گزارش‌های آماری اهدای خون در ۱۴مرکز ثابت و تیم‌های سیار در بازه زمانی یک‌سال گذشته از ابتدای شهریور۱۴۰۰ تا شهریور۱۴۰۱، حکایت از مراجعه ۴۴۰هزار و ۷۰۱نفر دارد که از این میان ۳۵۲هزار و ۴۴۵نفر موفق به اهدای خون شده‌اند.

فرزندخواندگی کودک معلول خارج از نوبت 
براساس اعلام معاون اجتماعی بهزیستی استان تهران کودکان دارای پیگیری درمان یا معلول، خارج از نوبت به فرزندخواندگی سپرده می‌شوند و مردم می‌توانند درصورت درخواست فرزندخواندگی این کودکان به سرشماره۳۰۰۰۰۱۲۳۱۱، نام و نام خانوادگی و استان خود را پیامک کنند تا درخواست آنها خارج از نوبت رسیدگی شود./ایرنا

این خبر را به اشتراک بگذارید