• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
یکشنبه 30 مرداد 1401
کد مطلب : 169161
+
-

با مردم/موتورلانس‌هاتبدیل به اورژانس شوند

موتورلانس موتورسیکلت‌هایی هستند که می‌توان به کمک آنها عوامل مجرب اورژانس و تجهیزات ارزشمند آنها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بر بالین بیمار تا رسیدن آمبولانس حاضر کرد.اخیرا تعدادی از اینها در رزن و درگزین دیده می‌شود که بسیار عالی‌است ولی می‌توان همین وسایل را با هزینه‌های اندک تبدیل به تجهیزات پزشکی فوری کرد تا در نقاط صعب‌العبور و کم امکانات به کار‌ آید. دستگاه‌هایی مثل تله‌مدیسین، اکسیژن، ‌ونتیلاتور و الکتروشوک برای این وسایل مفید حکم معجزه برای افراد نیازمند خدمات آنها را خواهد داشت.
رزن و درگزین

مسافران تاکسی‌های اینترنتی احراز هویت شوند
به تازگی اتفاقات ناخوشایندی برای برخی رانندگان تاکسی‌های اینترنتی رخ می‌دهد که با احراز هویت مسافران زمان درخواست تاکسی می‌توان از میزان آنها کاست. زمان به‌کارگیری رانندگان تاکسی‌های اینترنتی از آنها مدارک متعدد، سوءپیشینه، عکس وآدرس دوست و آشنا و... می‌گیرند ولی مسافران همگی ناشناس سوار می‌شوند و گاهی مسافری با یک سیم‌کارت سرقتی یا بی‌نام و نشان تاکسی می‌گیرد و چه بسا بلایی سر راننده بیاید که جبران‌ناپذیر باشد.
امید از تهران 

قطع مکرر آب در کرج غیرقابل تحمل شده است
کیفیت آب اکثر نقاط کرج همواره نامناسب بوده اما قطع مکرر آن و بدون اطلاع قبلی موضوعی است که اخیرا بسیار اتفاق می‌افتد و باعث نارضایتی شهروندان شده است. چند روز است ساکنان عظیمیه، ‌مطهری و جهانشهر بدون اطلاع قبل از 7صبح قطعی آب را تجربه می‌کنند و مسئولان آبفا نیز در این خصوص اطلاع‌رسانی نکرده و توضیح نمی‌دهند.
فاطمیان از کرج 

پیامک
محدوده مجتمع کورش در بزرگراه ستاری پاتوق زباله‌گردها
مدت‌هاست که محدوده بزرگراه ستاری محدوده مجتمع کورش پراز زباله‌گرد شده که گونی‌های زباله‌های‌شان را در پیاده‌رو قرار می‌دهند و سد معبر ایجاد می‌کنند ضمن اینکه منظره زشتی در بزرگراه ایجاد شده است. به مسئولان شهری مطرح کردیم گفتند قرار است به‌زودی طرحی از سوی شهرداری تهران به‌عنوان تفکیک اجرا ‌شود که در آن صورت زباله‌گردها دیگر در شهر پراکنده نیستند. این طرح چه زمانی قرار است اجرایی شود؟
دوستی از تهران

بیمه آتیه‌سازان حافظ هزینه‌های درمانی بیمه‌شدگان را نمی‌پردازند
در سازمانی شاغلم که طرف قرارداد بیمه آتیه‌سازان حافظ است که بیمه همه بازنشستگان نیز همین بیمه است. بعد از عید نوروز رسید هزینه‌های درمانی خود به رقم حدود 10میلیون را تحویل نمایندگی بیمه آتیه‌ساران حافظ در ارومیه دادم. این روزها درحالی‌که ششمین ماه سال از راه می‌رسد تازه توانستم با دفتر مرکزی در تهران تماس بگیرم و علت تأخیر پرداخت را جویا شوم که پاسخگو گفتند: فاکتورهای شما تأیید شده است اما چون وزارتخانه مطالبات ما را پرداخت نمی‌کند ماهم معذوریم. سؤال من این است که امثال من با حقوق ناچیز کارمندی حق بیمه را پرداخت کرده‌ایم که در چنین روزهایی کمک هزینه ما باشد، ‌اکنون چرا باید چنین جوابی بشنویم. 
سید از ارومیه

سازمان هدفمندی یارانه‌ها پاسخگو نیست
در طبقه‌بندی دهک‌های جامعه از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها مشکلات بسیاری هست که این سازمان پاسخگوی آنها نیست. با توجه به اشتباهی که اتفاق افتاده و با وجود پیگیری‌های فراوان از طرق مختلف آیا نباید کسی پاسخگو باشد تا ما تکلیف خودمان را بدانیم.
سیدمحمدموسوی ازتهران 

پیام
مسکن‌سازی‌ در پردیسان قم چه شد
سال1400 کلنگ‌زنی 41هزار واحد مسکونی در پردیسان قم انجام شد که تا کنون که سال1401 نزدیک به نیمه است خبری از ساخت این واحدها یا حداقل پی ریزی آنها نیست. مسئولان آمار ساخت یک‌میلیون‌و500هزار واحد مسکونی می‌دهند با توجه به اینکه مسکن پردیسان از بزرگ‌ترین این پروژه‌هاست و هنوز جز کلنگ‌زنی اقدام دیگری صورت نگرفته آیا باید برای ساخت مسکن و دریافت آن در آینده نزدیک اطمینان کنیم؟
دینانی از قم

شرط داشتن 2ضامن برای وام ازدواج سنگ اندازی است
 شرط داشتن 2ضامن برای دریافت وام ازدواج مشکل و برای برخی از افراد غیرممکن است.زوج جوانی که در ابتدای راه زندگی مشترکشان هستند با مشکلات مالی زیادی خصوصا در این شرایط، روبه‌رو هستند. قرار است وام ازدواج گره‌ای از کارشان باز کند نه اینکه مشکلی به مشکلات دیگر اضافه کند. از مسئولان درخواست داریم تا با حذف ضامن راه را برای جوانان هموارتر کنند.
طاهری از شهرری

کیفیت نامناسب آب آشامیدنی روستای آبکنار بندر انزلی

روستای آبکنار بندرانزلی آب آشامیدنی ندارد. آب روستا گل‌آلود و متعفن است و حتی برای شستن لباس و ظرف مناسب نیست تا چه رسد به خوردن. از طرفی جرم دائمی آب باعث گرفتگی و آسیب به لوله کشی روستا شده است. اگر قرار است آب تصفیه نشده درون لوله‌های آب باشد پس چرا ما باید قبض آب بپردازیم؟ لطفا به داد مردم آبکنار برسید.
صافدل از انزلی
 

این خبر را به اشتراک بگذارید