• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
یکشنبه 30 مرداد 1401
کد مطلب : 169160
+
-

دشمن، نفوذی در سپاه ندارد

سخنگوی سپاه پاسداران در نشست با خبرنگاران استان زنجان، با بیان اینکه سازمان حفاظت و اطلاعات سپاه وظیفه حفظ و حراست از سازمان را برعهده دارد، گفت: اگر دشمن توانسته بود نفوذی را صورت دهد، امکان نداشت امروز ما به قدرت پهپادی، موشکی برسیم و با قدرت سازمان اطلاعات در داخل و خارج به اهداف‎مان برسیم.
به‎گزارش ایرنا، رمضان شریف افزود: شاخص اینکه دشمن در سپاه نفوذ دارد یا نه، میزان موفقیت سپاه است. دشمن نفوذی به مفهومی که ما نظامیان از آن داریم، در اطلاعات و مجموعه سپاه ندارد. وی با بیان اینکه ترورهای صهیونیست‌ها بیان‎کننده قدرت آنها نیست، ادامه داد: ما این مختصر رفتارهای ایذایی آنها را جمع کردیم. صهیونیست‌ها به‎شدت آسیب‌پذیر و در هراس ‌هستند. شریف عنوان کرد: صهیونیست‌ها هرگز قادر نیستند خللی در اصل ماجرای دانش هسته‎ای کشور به‎وجود آورند. علاوه بر استحکاماتی که مثال‌زدنی است، آنها با هوش و استعداد ایرانی طرف هستند.
سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه صهیونیست‎ها اگر می‌توانستند ضربه‎ای به فعالیت‎های هسته‎ای ایران بزنند، رجز نمی‌خواندند، افزود: اگر آنها اقدامی نمی‎کنند، ناشی از قدرت جمهوری اسلامی و قدرت مقابله‌به‎مثل ملت ماست.
شریف همچنین با تأکید بر اینکه هجمه به شهید مدافع حرم آورده‎ای برای کسی ندارد، گفت: از آنجا که اراده الهی با این نظام است، تا زمانی که مردم این کشور پایبند به قرآن و احکام الهی و پشتیبان ولایت فقیه هستند، به این نظام آسیبی نمی‎رسد. برخی بی‌خود خودشان را معطل کرده‎اند.

این خبر را به اشتراک بگذارید