• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
شنبه 29 مرداد 1401
کد مطلب : 169065
+
-

با مردم/ قطع برق روزانه شهرک‌های صنعتی کارها را فلج کرده است

براساس برنامه اعلامی روزانه در شهرک‌های صنعتی به تناوب برق قطع می‌شود. اما کجای دنیا برق یک شهرک صنعتی را در بهترین روزهای کاری هفته آن هم به‌مدت 12ساعت قطع می‌کنند. هر هفته یک روز کاری از 11ظهر تا 11شب برق شهرک ثامن در جاده خاوران قطع می‌شود و چون آخر هفته است عملا 3روز شهرک تعطیل می‌شود. لطفا این روند متوقف شود و به‌جای آن شب‌ها برق واحدهای صنعتی و شهرک‌ها را قطع کنند.
گودرزی از تهران

قانون عفاف و حجاب در دستگاه‌های دولتی اجرایی شود
اجرای قانون عفاف و حجاب قبل از هر نقطه‌ای باید از دستگاه‌های دولتی آغاز شود زیرا پوشش و رفتار بعضی شاغلان محترم اماکن دولتی منطبق با موازین شرعی و عرفی نیست.
نیازی از تهران

دهک بندی‌ها همچنان غیرعادلانه است
با گذشت چند ماه از اعلام زمان اعتراض به دهک‌بندی‌ها و پر کردن فرم‌ثبت نام همچنان دهک‌بندی‌ها به روز نشده و عادلانه نیست. چطور است که صاحبخانه ما با ده‌ها خانه و باغ و آپارتمان و مغازه و ملک در خارج از کشور و ...یارانه دریافت می‌کند، ‌اما من و همسرم که روی هم 15میلیون دریافتی با 7میلیون اجاره خانه و 3 فرزند داریم یارانه نداریم؟
سمایی از کرمان

تشدید نظارت بانک مرکزی بر عملکرد بانک‌ها ضروری‌است
اگر نظارت بانک مرکزی با بانک‌ها تشدید شود هم جلوی اختلاس از درون بانک‌ها گرفته می‌شود و هم مچ مشتریان دروغین را می‌گیرند که اینها می‌تواند ایمنی سرمایه‌گذاران بانک‌ها را بیشتر تامین کند و در آینده شاهد تصرفات کمتری در اموال کشور و بانک‌ها توسط افراد اختلاس‌گر باشیم.
قاعدی از تهران

پیامک
آبنمای باغ ملی اراک نیازمند پاکسازی است

لجن و انواع خزه کف استخرهای بزرگ آبنمای باغ ملی اراک را گرفته است. مدت‌ زیادی است که این استخرها تمیز نشده‌اند. با توجه به اینکه میدان باغ ملی اراک در مرکز شهر قرار دارد تقاضا می‌شود مسئولان شهری اراک نسبت به پاکسازی این استخرها اقدام کنند.
نوریان از اراک

تمدید خودکار قرارداد مستأجران عملی نشد
3ماه پیش مسئولان اعلام کردند قرارداد مستأجران به‌طور خودکار تمدید می‌شود و افزایش 25، ‌20 و 15درصدی متناسب با جمعیت شهرها اعمال خواهد شد اما در عمل چنین اتفاقی نیفتاد و اصلا ضمانت اجرایی برای این مطلب وجود نداشت و ندارد. صاحبخانه بنده بعد از اشاره ما به این قانون به شورای حل اختلاف رفت و شکایت کرد و حکم تخلیه هم گرفت!
احمدی از تهران

نان گران شد از کیفیت خبری نیست
با وجود گران‌تر شدن قیمت نان در ماه‌های اخیر، وزن، اندازه و قطر و کیفیت نان در بعضی از نانوایی‌های سطح شهر و حومه اصفهان، حتی نانوایی‌هایی که آرد یارانه‌ای می‌گیرند، به‌تدریج کاهش پیدا کرده است که البته قابل رسیدگی است و کافی است نظارت با بازرسی‌های بیشتر وسرزده و مکرر و به‌طور نامحسوس صورت گیرد.
محمود بلیغیان از اصفهان

زمین ورودی فاز3 اندیشه تعیین تکلیف و ایمن‌سازی‌ شود
زمینی در ورودی فاز3 اندیشه شهریار وجود دارد که از 2سال قبل به بهانه ساخت ایستگاه تاکسی خراب و گودبرداری شده است. از آن زمان تاکنون شهرداری منطقه هیچ اقدامی برای این زمین نکرده و زمین حالت متروکه، محل استقرار افراد بی‌خانمان و معتاد پیدا کرده ضمن اینکه برای رهگذران نیز می‌تواند خطر سقوط و آسیب جبران ناپذیر در پی داشته باشد.
خرامان از شهر اندیشه شهریار

پیام
سند مالکیت عرصه مسکن‌های مهر پرند صادر نشد

به‌رغم واریز وجوه اعلام شده توسط سازندگان مسکن مهر برای خرید عرصه خانه‌های مسکن مهر پرند، هنوز سند مالکیتی به‌دست مالکانی که پول ریخته‌اند نرسیده و کسی هم پاسخگو نیست و برای هیچ‌کدام از واحدها تاکنون سند مالکیتی صادر نشده است.
لطفی از تهران

احداث جاده بشرویه به بجستان به‌رغم مخالفت‌ها از سر گرفته شد
اداره کل راه‌ و شهرسازی استان خراسان‌جنوبی، درصدد است جاده‌ای احداث کند که برای اتصال جاده بشرویه به بجستان از قلب مناطق حفاظت شده مظفری افتخاری عبور خواهد کرد. این در حالی است که مسئولان اذعان داشته‌اند مسیر این جاده  از 2کریدور حفاظتی یوزپلنگ آسیایی عبور می‌کند که  باید متوقف شود. بعد از چندبار اعتراض ادامه کار متوقف شد اما اخیرا احداث این جاده دوباره به جریان افتاده است. از مسئولان تقاضا می‌کنیم با بررسی‌های بیشتر مسیر دیگری برای این جاده پیدا کنند تا محیط‌زیست و منابع طبیعی بیشتر از این آسیب نبیند.
جوادی از بشرویه خراسان جنوبی

زنجان نیازمند مترو است
ترافیک‌های سنگین در محورهای استان زنجان باعث مشکلاتی شده که می‌توان به ساخت چندین شهرک جدید که منجر به ترافیک سنگین‌تر در محورهای شهری شده است، اشاره کرد. از این‌رو شهر زنجان با داشتن جمعیتی بیش از 700هزار نفر نیازمند اجرای طرح مترو در استان است. چرا که ایجاد مترو در زنجان باعث کاهش ترافیک سنگین استانی و آلودگی هوا و سریع‌تر رسیدن مردم به محل کار یا مدرسه می‌شود.از شما تقاضا می‌کنیم که در شهر زنجان مترو ایجاد کنید، شهر زنجان نیازمند حداقل 3 خط مترو است.
مقدمی از زنجان


 

این خبر را به اشتراک بگذارید