• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
پنج شنبه 27 مرداد 1401
کد مطلب : 168901
+
-

عدد خبر/۳۶۴ طرح

۳۶۴ طرح
با ارزش سرمایه‌گذاری ۱۱هزار و۱۷۲میلیارد تومان همزمان در هفته دولت افتتاح می‌شود. این طرح‌ها شامل ۲۸هتل، ۱۰۰واحد اقامتگاه بوم‌گردی، ۳۰مجتمع اقامتی، کارگاه و نمایشگاه صنایع‌دستی و زیرساخت‌های گردشگری در سطح کشور افتتاح می‌شود. افتتاح این پروژه‌ها از شهر مشهد به‌صورت همزمان انجام می‌شود.

4000 میلیارد
تومان اعتبار برای بازسازی خسارات ناشی از سیلاب در بافت تاریخی یزد تخصیص یافته است. به‌گزارش همشهری، این مبلغ از بودجه عمرانی برای بازسازی آثار تاریخی آسیب دیده این شهر تخصیص یافته و به‌گفته مسئولان، با توجه به تخصیص این اعتبار وضعیت آثار تاریخی یزد از بحران خارج می‌شود.

۶۰۰ میلیارد
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان‌شرقی با اشاره به مشکل راه‌های روستایی گفت: برای احداث و بهسازی راه‌های روستایی از محل اعتبار سفر ریاست‌جمهوری، ۶۰۰ میلیارد تومان اختصاص یافته است.
به گزارش ایرنا، محمد اسکندری افزود: در استان 2700 آبادی و ۱۰ هزار کیلومتر شبکه راه‌ روستایی وجود دارد.

10000 سند
مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: 10هزار سند واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده این استان تا پایان سال به صاحبان آن تحویل داده می‌شود.
به گزارش ایسنا، عباس کمالی افزود: بیش از 2هزار سند واحدهای مسکونی در محله چاهستانی‌های بندرعباس آماده واگذاری به صاحبان آن است.

۳۰ خانوار
سرپرست اداره کل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۰خانوار روستای تلو در کوهرنگ از روستا تخلیه و در مکان امن اسکان اضطراری شدند. 
به گزارش مهر، خسرو کیانی افزود: به‌دلیل زمین لغزش در مسیر رودخانه الگن در منطقه موگویی و مسدود شدن مسیر رودخانه، احتمال جاری شدن آب وجود دارد.

۴۰۰ نفر
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه ۴۰۰ نفر متقاضی سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد انزلی هستند، گفت: توسعه منطقه آزاد افزایش اشتغال را به دنبال دارد. به گزارش ایسنا، عیسی فرهادی افزود: ۲۰۰ نفر در بحث ریالی ارزیابی شدند و توان اجرای پروژه‌ها را دارند.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید