• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
پنج شنبه 27 مرداد 1401
کد مطلب : 168895
+
-

پرداخت سهام صندوق ذخیره فرهنگیان

عضو هیأت مدیره و معاون مالی و سرمایه انسانی مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز سهم‌الشرکه (سهام) اعضای بازنشسته مؤسسه در کمتر از یک ماه خبر داد. حمید باقرنژاد با اشاره به تشکیل واحد مدیریت امور اعضا در مؤسسه، گفت: در راستای انتظارات بحق اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان شاهد تغییرات و اتفاقات مثبتی در فرایند پرداخت سهم الشرکه اعضای بازنشسته هستیم که به‌تدریج اطلاع‌رسانی خواهد شد. او افزود: به‌دنبال تقویت زیرساخت‌ها و سیستم اعضای مؤسسه، سود سال مالی مربوط به دوره۲۷ (از مهر۱۳۹۹ لغایت شهریورماه۱۴۰۰) 2ماه زودتر از سال‌های قبل و تنها دو هفته پس از برگزاری مجمع پرداخت و موجب رضایت و خشنودی اعضای بازنشسته شد.
او از واریز مبلغ ۲۰۵میلیاردو۲۴۱ میلیون ریال به‌ حساب معلمان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان که از دوم خرداد تا اول تیر۱۴۰۱ به افتخار بازنشستگی نایل آمده‌اند، خبر داد.
عضو هیأت مدیره مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان تصریح کرد: مبلغ مذکور شامل واریزی عضو، واریزی سهم تعهدات دولت و سود ناشی از فعالیت‌های اقتصادی مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان است که به ‌حساب ۱۳۰۱ نفر از فرهنگیانی که عضو این صندوق بوده‌اند، واریز شده است.
باقر نژاد با تأکید بر حفظ کرامت اعضای مؤسسه، گفت: پرداخت سهم‌الشرکه اعضای مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در سریع‌ترین زمان ممکن و کمتر از یک ماه پس از بازنشستگی و دریافت اطلاعات به‌حساب آنها واریز شده است درحالی‌که قبلا حدود 3 ماه طول می‌کشید.
 او با اشاره به اینکه هم‌اکنون حدود ۸۱درصد از فرهنگیان عضو مؤسسه هستند، تأکید کرد: سایر فرهنگیانی که هنوز عضو صندوق نشده‌اند می‌توانند در اسرع وقت نسبت به عضویت در مؤسسه اقدام کنند تا از خدمات و سودآوری این مجموعه بزرگ اقتصادی بهره‌مند شوند.
عضو هیأت مدیره مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان افزود: همچنین اعضای صندوق که در شرف بازنشستگی قرار دارند می‌توانند با مراجعه به دفاتر نمایندگی مؤسسه در سراسر کشور یا ادارات تعاون آموزش و پرورش نسبت به تکمیل فرم ادامه عضویت اقدام کنند تا ضمن برخورداری از مزایای طرح استمرار، همچنان از سودآوری مؤسسه در سال‌های آینده برخوردار شوند.
منبع ایرنا

این خبر را به اشتراک بگذارید