• دو شنبه 31 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 12 ذی القعده 1445
  • 2024 May 20
سه شنبه 25 مرداد 1401
کد مطلب : 168720
+
-

نقل‌قول‌خبر/سوده نجفی عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران

سوده نجفی- عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران

راه‌اندازی بازارچه‌های دائمی به‌منظور عرضه محصولات بانوان کار آفرین در مناطق، یکی از مهم‌ترین مواردی است که تا حدود زیادی می‌تواند مشکلات این قشر را رفع کند. همچنین ایجاد اشتغال علاوه بر رفع مشکلات اقتصادی موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز خواهد شد؛ از این‌رو ضرورت دارد بسترهای لازم برای این امر در شهر فراهم شود.

سید محمد فیاض-دیرکل اداره هماهنگی فنی و عمرانی سازمان‌ها و مناطق شهرداری

خرید و راه‌اندازی ۲ کارخانه ۲۴۰تنی تولید آسفالت در شرق و غرب پایتخت، همچنان در دستور کار معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران قرار دارد. ضمن آنکه قرار است کارخانه شماره ۹ آسفالت سازمان مهندسی و عمران شهر تهران نیز اورهال (بازبینی و مرمت اساسی) شود.

سیدمحمدرحیم مرتضوی- شهردار منطقه9

 شخصی با هویت معین با جعل سند مالکیت ملک معروف به پارک کوکب در محدوده مهرآباد جنوبی، اقدام به طرح دعوی مطالبه قیمت زمین مذکور کرده بود که در دادگاه بدوی منجر به محکومیت شهرداری تهران به پرداخت مبلغ درحدود ۲۲میلیارد تومان شد. پس از احراز جعلی بودن اسناد و با طرح دعوی در مراجع کیفری و قطعیت رأی و نقض دادنامه بدوی در دادگاه تجدیدنظر استان تهران، موجبات احقاق حق عمومی و جلوگیری از تضییع منافع شهرداری تهران فراهم شد.

مهدی حسن‌زاده- مدیر استارت‌آپ رورو

۴۰درصد سفرهای روزانه شهر زیر ۵ کیلومتر است که می‌توان برای کاهش ترافیک، آلودگی صوتی و هوا از اسکوترهای برقی بهره‌ برد. اکنون حدود ۳۰ اسکوتربرقی در اماکن عمومی شهر مانند بوستان‌های بزرگ فعال شده‌ است.

این خبر را به اشتراک بگذارید