• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
سه شنبه 25 مرداد 1401
کد مطلب : 168709
+
-

عدد خبر/75 میلیارد‌

حسینعلی محمدی، سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری مازندران از موافقت استاندار با تخصیص حدود ۷۵میلیارد تومان از محل اعتبار داخلی برای ساخت پل‌های ارتباطی روستاهای سیل‌زده مرزن‌آباد چالوس خبر داد. به گزارش ایرنا، براساس آمار در سیل اخیر بخش مرزن‌آباد چالوس حدود ۵۶بنای مسکونی به‌طور کامل فرو ریخت و ۲۵۶بنای مسکونی هم هر یک از ۲۰درصد تا ۶۰درصد آسیب دید.

150 روستا 
مــــدیرعـــامل شرکــــت آب و فاضـــلاب  آذربایجان شرقی از بحران آب در ۷۰۰روستای استان خبرداد و گفت: آبرسانی با تانکر به ۱۵۰روستای آذربایجان شرقی درتابستان امسال انجام می‌شود. به گزارش مهر، محمد خانی گفت: شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در۶۹نقطه شهری با ۳میلیون نفر جمعیت‌شهرنشین و یک میلیون و ۲۰۰هزار نفر روستایی خدمات ارائه می‌دهد.

100  میلیارد ‌
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری سمنان به امضای تفاهمنامه استانداری با پارک علم و فناوری، صندوق نوآوری و مرکز رشد اشاره کرد و گفت: ۱۰۰میلیارد تومان تسهیلات به‌منظور حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان اختصاص یافت. به گزارش ایرنا، محمدرضا صادقی افزود: انعقاد این تفاهمنامه فرصت مناسبی است که بتوانیم از ظرفیت‌ شرکت‌های دانش بنیان در جهت رفع مسائل و مشکلات استان  استفاده کنیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید