• دو شنبه 31 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 12 ذی القعده 1445
  • 2024 May 20
سه شنبه 25 مرداد 1401
کد مطلب : 168673
+
-

شناسایی و حل مشکلات دختران بازمانده از تحصیل

مشاور امور زنان وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برنامه این وزارتخانه برای شناسایی و حل مشکلات دختران بازمانده از تحصیل در کشور، از احیای مجدد توزیع سبد تغذیه دانش‌آموزی در سال تحصیلی جدید خبر داد.
زهرا پناهی‌روا در توضیح بیشتر به ایسنا گفت: «برای دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل به‌ویژه دختران در استان‌های مختلف به ویژه مناطق محروم برنامه‌های مختلفی را با مشارکت دستگاه‌های اجرایی اعم از کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور دنبال می‌کنیم.»  پناهی‌روا در ادامه اعلام کرد که آمارها درباره دختران بازمانده از تحصیل کلی است، اما با اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها همزمان با آغاز سال تحصیلی، آمار دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل به کلاس‌های درس کاهش پیدا خواهند کرد.
 او درباره برنامه‌های ویژه حمایت تغذیه‌ای از دختران دانش‌آموز‌ هم گفت: «به طور کلی در حوزه حمایت تغذیه‌ای در سال تحصیلی جدید اتفاق خوبی رقم می‌خورد. توزیع تغذیه دانش‌آموزی احیا شده و عمدتا مختص مناطق محروم است که دستور آن از سوی وزیر آموزش و پرورش صادر شده. انتظار داریم در آینده نزدیک شاهد برقراری تغذیه برای دانش‌آموزان مناطق محروم باشیم.»

 

این خبر را به اشتراک بگذارید