• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
دو شنبه 24 مرداد 1401
کد مطلب : 168512
+
-

ایجاد فضای فرهنگی هنری و رسانه‌ای در راهیان نور

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: «در مبحث راهیان‌نور، به‌شدت دنبال ایجاد فضاهای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای هستیم تا بتوانیم مخاطب جوانمان را قانع کنیم که برای چه باید به این سفر معنوی و ارزشی بپیوندد و راهی سرزمین‌های نور شود. بی‌شک هیچ زبانی بهتر از زبان هنر و رسانه برای این شیوه جذب سراغ نداریم.»
 سرهنگ مهدی امیریان با اعلام این خبر گفت: «نباید در تولید محتوای فرهنگی مدنظر برای راهیان نور دچار تکرار شویم. باید از همه ظرفیت‌ و سلیقه‌ها برای رسیدن به یک تحول نوین و عقلانی جهت راهبرد محتوایی و پیوست فرهنگی یادمان‌ها و مناطق عملیاتی بهره ببریم، چرا که نسل امروز که مخاطب اصلی ما در این حرکت عظیم است، دنبال منطقی جدید و پذیرش متفاوتی از دوران دفاع‌مقدس هستند.»
وی یادآور شد: «عالم هنر مرز ندارد و ما ناچاریم برای اینکه فرهنگ غنی دفاع‌مقدس را در سطوح گسترده و بین‌المللی منتشر کنیم، به این رویکرد و عالم جذاب روی بیاوریم. در مبحث راهیان‌نور، به‌شدت دنبال ایجاد فضاهای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای هستیم تا بتوانیم مخاطب جوان‌مان را قانع کنیم که برای چه باید به این سفر معنوی و ارزشی بپیوندد و راهی سرزمین‌های نور شود. بی‌شک هیچ زبانی بهتر از زبان هنر و رسانه برای این شیوه جذب سراغ نداریم. بسیاری از جمعیت جوان و دانشجویی راهیان‌ نور تنها به‌دلیل دیدن یک مستند فاخر درخصوص یادمان‌ها و راهیان‌نور متقاعد شدند که به این خیل عظیم زائران سرزمین‌های حماسه بپیوندند و این نشان می‌دهد که زبان هنر و رسانه باید در اختیار فعالیت‌های ارزشی قرار گیرد.»

این خبر را به اشتراک بگذارید