• دو شنبه 31 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 12 ذی القعده 1445
  • 2024 May 20
یکشنبه 23 مرداد 1401
کد مطلب : 168469
+
-

با مردم/ساخت پل روگذر اتوبان شهید باقری نیمه تمام مانده است

ماه‌هاست که پروژه اتمام پل روگذر اتوبان شهید باقری به خیابان فرجام نیمه کاره مانده و به اتمام نرسیده است. از مسئولان تقاضا داریم تا هرچه زودتر نسبت به اتمام این پروژه اقدام کنند.
 غلامی از تهران

راه‌های ارتباطی با جهادگران پزشکی اطلاع‌رسانی شود
در سال‌های اخیر خوشبختانه گروهی از پزشکان در قالب گروه‌های جهادی به مناطق کمتر برخوردار رفته و خدمت‌رسانی می‌کنند که قطعا خیر دنیا و آخرت در آن است، تنها نقص کار این گروه‌ها عدم‌اطلاع‌رسانی کافی در مورد زمان حضورشان و راه‌های ارتباطی با آنهاست. به‌خصوص آنکه اغلبشان به نقاطی می‌روند که شاید ماه‌ها پای کسی از شهر به آنجاها نرسد. جا دارد که از قبل اطلاع‌رسانی کنند تا افراد نیازمند خدمات در زمان مقرر به محل استقرار آنها بروند.
کلوتی از زاهدان 

رد درخواست نهضت ملی مسکن بدون توضیحات
بعد از چندین مرحله اعلام برای ثبت نام طرح ملی مسکن بالاخره در دوره ششم موفق به ثبت نام شدیم. فرم ج خودم و همسرم سبز و مشمول دریافت مسکن ملی هستیم اما در سامانه در قسمت پیگیری وضعیت ما را «رد درخواست» اعلام کرده است. دفتر پیشخوان دولتی که در این زمینه ثبت نام کرده است نیز هیچ اطلاعی ندارد و ما واقعا نمی‌دانیم وقتی فرم ج ما سبز شده است و توان تامین مالی هم داریم چرا باید رد درخواست شویم. حداقل این است که علت را اطلاع‌رسانی کنند تا تکلیف خودمان را بدانیم.
مهروز از تهران 

پیامک
بیمارستان کمالشهر چه شد؟
سال‌هاست زمین وقفی برای ساخت بیمارستان در کمالشهر آماده است. چندی قبل هم مسئولان آمدند و از تخصیص اعتبارات کلان برای ساخت این پروژه خبر دادند، اما هنوز اتفاقی نیفتاده است و آن زمین همینطور به حال خود رها شده است. آیا یک شهر 200هزار نفری که در مسیر جاده اصلی است نباید یک بیمارستان داشته باشد؟
زارع رفیع از کمالشهر کرج

جلوی ورود فاضلاب به خزر را بگیرند
روزانه فاضلاب بسیاری وارد خزر می‌شود که بخش زیادی از آن شناسایی نشده است و معلوم نیست، آیا وقت آن نشده جلوی این روند را بگیرند تا سهم ایران در آلودگی خزر کاهش یابد و حداقل آبتنی در آب خزر بی‌ضرر باشد.
عزیزی از لنگرود

سربریدن ماکیان و شکار ماهی در فروشگاه‌ها ممنوع شود
در خیابان دردشت تعدادی از مغازه‌ها که هم مرغ زنده دارند هم ماهی زنده. در اینجا ماهیان را درحالی‌که هنوز جان دارند سرمی‌برند و مرغ و خروس را نیز جلوی چشم مردم سر بریده و پر می‌کنند. مرغ‌ها و خروس‌ها در قفس‌های بسیار تنگ و فشرده سر و صدا می‌کنند تا یکی آنها را بخرد و بعد موقع سر بریدن دوباره سرو صدا می‌کنند. واقعا صحنه‌های آزار دهنده‌ای است. لطفا بر این وضع نظارت شود.
مردیخواه از تهران 

مجرمان پس از یک‌بار تخلف دیگر به جامعه بازنگردند
وقتی مجرمان بارها بخشیده شده و عفو می‌گیرند و دوباره دست به تخلف می‌زنند یعنی نباید اجازه داد مجرمان بیشتر از یک‌بار فرصت داشته باشند. اگر جرمی سنگین نیست مجرم را پس از تحمل کیفر و جریمه به‌صورت مشروط آزاد کنند و اگر دوباره همان جرم یا شبیه‌اش را تکرار کرد دیگر فرصت بازگشت وی به جامعه را ندهند تا جامعه از حضور اشرار و اراذل و سارق و... در امان بماند و زحمت نیروهای انتظامی نیز کمتر شود.
کمیلی از تهران 

پیام
صف‌های طولانی نانوایی در اهواز کلافه‌کننده شده است
صف‌های طولانی نانوایی‌ها در اهواز و سایر شهرهای این استان در شرایط آب و هوایی خوزستان، بسیار مشکل‌ساز شده است زیرا گرمای هوا برای بسیاری غیرقابل تحمل است و طولانی ایستادن در صف بعضا باعث بدحال شدن افراد و افزایش نزاع و درگیری می‌شود. نظارت کنند که نانوایی‌های بیشتری پخت کنند و جلوی نانوایی‌های کم کار را بگیرند.
نصرتی از اهواز

جریمه استفاده از موبایل هنگام رانندگی افزایش یابد
درست است که برای صحبت کردن با تلفن همراه هنگام رانندگی جریمه درنظر گرفته شده است اما ظاهرا این میزان از جریمه، کافی و بازدارنده نیست چرا که هنوز هم بسیاری از رانندگان نه‌تنها با تلفنشان صحبت می‌کنند، بلکه پیامک هم می‌دهند و در شبکه‌های مجازی هم می‌چرخند و این موضوع بسیار خطرآفرین است. جا دارد نیروی انتظامی جریمه سنگینی را برای این متخلفان درنظر بگیرد.
سیستانی از تهران

جلوی برنجکاری در میرآباد خرم‌آباد گرفته شود 
در این شرایط بحران کم آبی فردی در روستای میرآباد خرم‌آباد برنجکاری راه انداخته و با استفاده از آب شرب روستا کشت خود را به عمل آورده است درحالی‌که آب روستا کلا قطع شده است و حتی برای شست‌وشو و نظافت هم آب در اختیار اهالی نیست. پمپاژ آب روستا در مجموع 2 اینچ در دقیقه است اما وی با نصب پمپ 4اینچی کل آب روستا را برای آبیاری می‌برد و هر چقدر هم اعتراض می‌کنیم می‌گوید هیچ‌کس نمی‌تواند جلوی من را بگیرد.
چراغی از خرم‌آباد

این خبر را به اشتراک بگذارید