• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
سه شنبه 11 مرداد 1401
کد مطلب : 167676
+
-

حمله سگ‌های خانگی به امدادگران اورژانس

تکنسین‌های اورژانس برای امدادرسانی به بیماری، راهی خانه او شده بودند اما همراه بیمار پس از مشاجره با امدادگران 3سگ خانگی را به جان آنها انداخت.
به گزارش همشهری، این حادثه ساعت یک و نیم بامداد شنبه در سعادت‌آباد اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که به مرکز اورژانس تهران خبر رسید که بیماری در منطقه سعادت‌آباد نیاز به کمک دارد. در این شرایط امدادگران اورژانس خود را به آنجا رساندند. آنها در خانه این بیمار با 3قلاده سگ که آزاد بودند مواجه شدند و از همراه بیمار خواستند آنها را مهار کند. در شرایطی که آنها مشغول مداوای بیمار بودند ناگهان این همراه شروع به مشاجره با آنها کرد و در ادامه با قفل‌کردن در خانه سگ‌ها را به جان امدادگران اورژانس انداخت.
یحیی صالح طبری، رئیس مرکز اورژانس تهران در این‌باره گفت: هنگام خدمت‌رسانی در منزل بیمار ناگهان همراه بیمار با نیروهای این مرکز جدال لفظی پیدا کرد و با بستن در، سگ‌ها را برای حمله به تکنسین‌ها تشویق کرد. وی ادامه داد: در نهایت بعد از آسیب نیروهای اورژانس تهران، آنها به زحمت توانستند از آنجا فرار کنند. این در حالی است که تکنسین اورژانس به خاطر حمله سگ‌ها دچار جراحت شده و تحت مراقبت پزشکی قرار دارد و اداره حقوقی اورژانس پیگیر شکایت از این فرد است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید