• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 11 مرداد 1401
کد مطلب : 167601
+
-

گرانبهاترین محموله آزاناویسوس

گرانبهاترین محموله آزاناویسوس

میشل آزاناویسوس، یک انیمیشن سینمایی می‌سازد. به گزارش فرانس‌پرس، میشل آزاناویسوس، کارگردان فیلم اسکاری هنرمند نخستین انیمیشن خود را با عنوان «گرانبهاترین محموله» با اقتباس از یک کتاب پرفروش از ژان کلود گورمبرگ، نمایشنامه‌نویس و نویسنده مشهور کتاب کودکان، خلق می‌کند.
داستان این انیمیشن در قالب یک افسانه کلاسیک و به‌صورت دوبعدی تصویر می‌شود. موضوع این انیمیشن در جنگ جهانی دوم می‌گذرد و داستان یک هیزم‌شکن فقیر و همسرش را روایت می‌کند که در اعماق جنگلی در لهستان زندگی می‌کنند و فرزندی هم ندارند. آنها یک روز که در جنگل به‌دنبال غذا بودند، بسته‌ای روی زمین می‌بینند که به‌نظرشان می‌رسد باید از قطار باری افتاده باشد، اما داخل بسته یک دختربچه است که پدرش وی را از قطار بیرون پرت کرده است؛ چون همسر وی که یک دوقلو دارد، شیر کافی برای دادن به فرزندانش نداشته و درحالی‌که فرار می‌کردند تا اسیر نشوند، یکی از دوقلوها را از قطار به بیرون پرت کرده‌اند. همسر هیزم‌شکن این محموله گرانبها را نگه می‌دارد و می‌خواهد برخلاف میل شوهرش او را بزرگ کند.
آزاناویسوس بیش از ۳ سال پیش این پروژه را دست گرفت، اما پاندمی کرونا مانع جلو رفتن پروژه شد و وی در این میان فیلم «کات نهایی» را با بازی همسرش برنیس بژو ساخت که به‌عنوان افتتاحیه کن امسال انتخاب شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :