• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
یکشنبه 9 مرداد 1401
کد مطلب : 167387
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/0RlmX
+
-

نکته بازی/حالا کمی بیشتر فکر کن!

این چند روز شایعات زیادی در مورد علاقه فنرباغچه ترکیه به جذب مهدی طارمی به گوش می‌رسید. حرف و حدیث‌ها تا جایی ادامه پیدا کرد که سرانجام سرمربی این تیم هم واکنش نشان داد. خورخه ژسوس با تکذیب انتقال طارمی به فنرباغچه گفته: «من توانایی‌های طارمی را خیلی دوست دارم، اما در پست او 4بازیکن خوب داریم. بنابراین احتمال انتقال مهدی به فنرباغچه وجود ندارد.» به‌نظر ما که آقای ژسوس باید کمی بیشتر فکر کند. کاش او با احساسات طارمی بازی نکند و یک فرصت دیگر به این بازیکن بدهد تا بلکه در لیگ معتبر و جادویی ترکیه بازی کند؛ مخصوصا که از انتقال قبلی‌اش به آن کشور کلی هم خاطره خوش دارد! استاد بحث انتقال طارمی به میلان وسط است؛ شما چه می‌گویی؟ دلت خوش است‌ها!

از جیب پدرش می‌دهد؟
از مهدی تاج پرسیده‌اند طلب 3میلیون و چند‌صد هزار یورویی مارک ویلموتس را چه‌کسی می‌دهد؟ او هم خیلی ساده و راحت جواب داده: «فیفا می‌پردازد.» یعنی طوری که اگر کسی نداند، تصور می‌کند فدراسیون جهانی قرار است این پول را از جیب پدرش بپردازد. یا اینکه فیفا یک بخش ویژه برای رفع و رجوع بدترین گاف‌های مدیریتی زیرمجموعه‌اش دارد و برای اینکه به کسی فشار نیاید، اینطور مواقع خودش مشکلات را گردن می‌گیرد! طبیعتا اینطور نیست و فیفا اگر برای تسویه‌حساب با ویلموتس پا پیش بگذارد، این کار را از محل پول‌های بلوکه شده خود فدراسیون انجام خواهد داد. گزینه دم‌دست هم پاداش 12میلیون دلاری صعود به جام‌جهانی است که حالا باید یک‌چهارم آن را توی شکم شیاد بلژیکی بریزیم. خیلی هم شیک و زیبا!

به اندازه فرهاد مجیدی زحمت نکشیدی!
حتما در جریان هستید که یکی از کشدارترین پرونده‌های تابستانی فوتبال اروپا، مربوط می‌شده به تقاضای جدایی کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد. در شرایطی که ابتدای فصل گذشته این بازیکن در انتقالی ناگهانی به اولدترافورد برگشت و همه را حیرت‌زده کرد، ناکامی یونایتد در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کریس را به صرافت جدایی انداخته است. او برای رفتن اصرار دارد اما باشگاه کوتاه نمی‌آید و مصر است که قرارداد بسته شده، برای طرفین الزام‌آور باشد. آدم یاد فرهاد مجیدی می‌افتد که با استقلال قرارداد 3ساله داشت، اما خیلی راحت با الاتحاد کلبا مذاکره کرد و قراردادش را بست. استقلالی‌ها گفتند چون مجیدی برای تیم زیاد زحمت کشیده و محبوب است مانع جدایی‌اش نمی‌شوند؛ خب لابد کریس برای یونایتد زحمت نکشیده بود!

این خبر را به اشتراک بگذارید