• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 2 مرداد 1401
کد مطلب : 166767
+
-

با مردم/گورستان‌های شهمیرزاد نیاز به رسیدگی دارند

2گورستان در شهر شهمیرزاد وجود دارد که در بلندی و ارتفاع قرار گرفته‌اند. متأسفانه در این 2 گورستان نه سکویی برای نشستن است و نه شیر آب به اندازه کافی وجود دارد. از شهرداری تقاضا داریم جهت رفاه حال افرادی که بر سر مزار عزیزانشان می‌روند به‌خصوص افراد مسن و بیمار، این مشکلات را مرتفع کنند.
توکلی شهمیرزادی از شهمیرزاد

طرح دارویار در شهر پردیس اجرا نشده است
ظاهرا وزارت بهداشت طرحی به نام «دارویار» اجرا کرده که طبق آن برخی از داروهای تولید شده داخلی و داروهایی که به‌صورت روتین استفاده می‌شوند(مثل استامینوفن، ناپروکسن و...) با قیمت پایین‌تری در اختیار بیماران قرار بگیرد. متأسفانه این طرح در شهر پردیس نه‌تنها اجرا نشده بلکه قیمت این داروها 20تا 30درصد هم افزایش پیدا کرده است.
کچویی از پردیس تهران

پیامک
شماره حساب سودجویان مالی در رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شود
متأسفانه اخیرا بسیار دیده می‌شود که افرادی با استفاده از حسن‌نیت و اعتماد مردم دست به کلاهبرداری می‌زنند. ازجمله افرادی که به بهانه کمک به فقرا و افراد کم‌بضاعت شماره حساب اعلام کرده و پول‌ها را به جیب خود می‌گذارند یا با دریافت برخی اطلاعات حساب‌ها را هک می‌کنند. مسئولان قانونی بگذارند که رسانه‌ها بتوانند با درج نام، شماره کارت و شماره تلفن این کلاهبرداران آنها را به جامعه معرفی کنند تا بیش از این با مال و احساسات مردم بازی نشود.
 جلالی از تهران 

  قدردانی
قدردانی از پلیس به‌دلیل جمع‌آوری دوربرگردان میدان هلال‌احمر
چندی قبل در همین ستون از مسئولان خواسته بودیم نسبت به جمع‌آوری دوربرگردان غیرضروری میدان هلال احمر نارمک در منطقه 8شهرداری اقدام کنند تا ترافیکی که به واسطه این دوربرگردان در خیابان گلبرگ ایجاد می‌شود از بین برود. خوشبختانه به این خواسته اهالی توجه شد و امروز اثری از این دوربرگردان موقت نبود. جا دارد از مسئولانی که به خواسته مردم توجه کردند قدردانی کنیم.
سلامی از نارمک

این خبر را به اشتراک بگذارید