• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
شنبه 1 مرداد 1401
کد مطلب : 166553
+
-

تدارک برای حضور فعال شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در روسیه

دانش‌بنیان
تدارک برای حضور فعال شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در روسیه

با امضای اسناد همکاری بین ایران و روسیه، همکاری‌های دوجانبه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات توسعه می‌یابد. به گزارش روابط‌عمومی ارتباطات و فناوری، عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات ایران در دیدار با همتای روسی خود پس از مذاکره و رایزنی با وی و امضای چند سند همکاری در زمینه فناوری ارتباطات و مخابرات گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان و توانمند ایرانی از این به بعد حضور فعالی در بازار روسیه خواهند داشت.
زارع‌پور تأکید کرد: نشست‌های مجازی بین شرکت‌های ایرانی و روسی، برای شناسایی نیازمندی‌ها و ظرفیت‌های 2کشور، از 2ماه پیش آغاز شده بود. در این بین ۱۸شرکت توانمند ایرانی از 3روز پیش در مسکو حضور دارند و در نشست‌های رودررو با شرکت‌های متناظر روسی، به تفاهم‌های خوبی دست پیدا کردند.
 به‌گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در حاشیه مذاکره با وزیر توسعه دیجیتال، مخابرات و ارتباطات جمعی روسیه ۴سند همکاری بین شرکت‌های ایرانی و روسی و یک سند نیز بین 2وزارتخانه به امضا رسید.
وزیر ارتباطات تأکید کرد که بازارسازی برای محصولات و تجهیزات ایرانی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از راهبردهای مهم وزارت ارتباطات است که به‌صورت جدی پیگیری می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید