• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
چهار شنبه 29 تیر 1401
کد مطلب : 166412
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/xkQZn
+
-

با مردم/ساعات کار مراکز واکسیناسیون کم و تعداد آنها ناکافی است

امروز که شاهد فراگیری دوباره کرونا و ورود به پیک هفتم هستیم، وزارت محترم بهداشت چرا نسبت به افزایش مراکز واکسیناسیون اقدام نمی‌کند. در کل شهر تهران تعداد معدودی مرکز واکسیناسیون با ساعات کار محدود وجود دارد که با این حساب به‌نظر می‌رسد در شهرهای دور از پایتخت وضعیت بدتر هم باشد. چرا قبل از اینکه دوباره کرونا و مرگ‌ومیر ناشی از کرونا به معضل تبدیل شود تسهیلات واکسینه شدن گسترش نمی‌یابد؟ 
فرزاد برخ از تهران

برای ادامه زندگی و رهن خانه‌ام وام قرض‌الحسنه بدهند
خانمی مریض و سرپرست خانوار با 4فرزند هستم که حقوق و بیمه‌ای ندارم. برای رهن خانه‌ام مستاصل مانده‌ام و هیچ جایی به من وام قرض‌الحسنه نمی‌دهند. همه جا وام هست اما سود آن سنگین است و چند ضامن می‌خواهد. تکلیف امثال ما چیست؟ چه‌کسی به داد ما می‌رسد.
مرادی از کرمانشاه

پیامک
استفاده از ماسک فراگیر نیست
با ورود به پیک هفتم انتظار می‌رود قوانین سختگیرانه‌ای در مورد استفاده از ماسک و رعایت بهداشت فردی اعمال شود. اما گویا اراده‌ای برای این کار از سوی مردم و مسئولان نیست. همین چند‌ماه قبل بود که روزی چند‌صد نفر از دست می‌رفتند و همه سفت و سخت ماسک می‌زدند و فاصله اجتماعی را رعایت می‌کردند. اهمال و سهل‌انگاری که باعث فراگیر شدن مجدد کرونای کشنده شود نگران‌کننده است. مسئولان درخصوص ماسک مجددا سختگیری کنند.
صبوحی از شیراز

پله‌برقی خانی‌آباد خراب است
پله‌برقی تقاطع میعاد و تندگویان واقع در خانی‌آباد‌نو در منطقه19از 6ماه قبل خراب است و تعمیر نشده. تقاضا می‌شود این پله‌برقی در لیست تعمیرات شهرداری قرار گیرد.
احمدی از خانی‌آباد‌نو

پیام
ابزارهای شناخت فرار مالیاتی کافی نیست
مسئولان شفاف‌سازی‌ کنند که فرار مالیاتی چگونه توسط سازمان مالیات شناسایی می‌شود؟ هم‌اکنون طلافروشان به‌جای دستگاه کارتخوان از دریافت وجه نقد، ‌کارت به کارت و تهاتر طلا استفاده می‌کنند، به‌خصوص در خریدهای کلان اصلا پولی جابه‌جا نمی‌شود و فقط طلا جابه‌جا می‌شود که بدیهی است در سیستم‌های مالیاتی نمی‌آید. پزشکان نیز به جای استفاده از کارتخوان وجه نقد می‌گیرند و برای ارقام بالا سکه و دلار دریافت می‌کنند. درحالی‌که عدالت مالیاتی حکم می‌کند افراد با درآمد بالاتر، مالیات بیشتری پرداخت کنند.
سیدزاده از بردسکن 

دستفروشان محدوده بازار نظارت و ساماندهی شوند
از نیروی انتظامی و شهرداری تقاضا داریم نسبت به جمع‌آوری، ساماندهی و نظارت بر دستفروشان محدوده بازار که هم سد معبر و هم درگیری و فحاشی ایجاد کرده و باعث سلب آسایش کسبه و مردم می‌شوند اقدام کنند.
هلالی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید