• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
سه شنبه 28 تیر 1401
کد مطلب : 166306
+
-

با مردم/محدودیت سرعت در بزرگراه‌های البرز برای چیست؟

درحالی‌که سرعت مجاز در اتوبان‌های بین شهری 110و 120است این سرعت را در محدوده بزرگراه‌های البرز به 100و 90کاهش داده‌اند که خود عامل ترافیک است ضمن اینکه باعث ثبت تخلفات بیهوده می‌شود. زیرا اغلب رانندگان فراموش می‌کنند که اینجا تنها اتوبان و بزرگراه کشور با این سرعت است. آیا نباید برای این موضوع تدبیری بکنند تکلیف کسانی که اصلا کرج و محدودیت‌هایش را نمی‌شناسند چیست؟
رجبی از کرج

بوی بد در خیابان شهرداری جنوبی خانی‌آباد نو
از مسئولان شهرداری منطقه 19تقاضا داریم نسبت به پاکسازی و نظافت و گندزدایی در خیابان شهرداری جنوبی در منطقه خانی آباد نو اقدام کنند. در همه جای این خیابان طولانی بوی تعفن به مشام می‌رسد و پشه و حشرات موذی غوغا کرده‌اند.
احمدی از خانی‌آبادنو

نظارتی بر اتوبوس‌های بی‌مسافر به مقصد عراق نیست
روزانه بیش از 20 اتوبوس خالی از مرز تمرچین خالی و بدون حتی یک مسافر به کردستان عراق می‌رود و بدون مسافر بازمی گردد و هر اتوبوس چند هزار لیتر سوخت قاچاق می‌کند. فرض کنیم 20اتوبوس تا ۵۰۰۰ لیتر سوخت در هر نوبت قاچاق کنند، خواهید دید که رقم قاچاق بسیار کلان می‌شود. لطفا بر این روند معیوب نظارت و با آن برخورد شود.
نصراللهی از پیرانشهر

پیامک
برای دارو سرگردان شده‌ایم
همسرم باردار و مادرم بیمار است. هر دو نیازمند دارو و درمان و مراقبت هستند. در این شرایط بد که باید به شغلم هم برسم تا از دست نرود هر روز ساعات طولانی صرف جست‌وجو در داروخانه‌ها برای داروهای معمولی می‌شود. نه مادرم و نه همسرم خدا را شکر بیماری خاصی ندارند. همسرم داروهای مجاز در بارداری و مادرم هم داروی کهنسالی را مصرف می‌کند با این حال برای یافتن داروهای معمولی آنها دچار مشکل شده‌ام. مثلا قرص فشار خون یا آمپول رقیق‌کننده خون و امثالهم. حتی به داروخانه‌های هلال احمر، ‌13آبان و 29فروردین هم که می‌رویم کمبود دارو هست. چه باید کرد؟
خوشوقت از تهران

در قطارها و اتوبوس‌ها یک تابلو دعوت به رعایت حجاب نیست
بدون تردیداجرای دستورریاست محترم جمهوری پیرامون موضوع اجرای قانون حجاب وعفاف سال۸۴ برجامعه اسلامی اثربخش و مسبب تقویت این دستور مقدس الهی و قرآنی خواهد شد.در همین راستا این گلایه هست که در قطارهای مسافری و اتوبوس‌های بین شهری حتی یک تابلو که مسافران مرد و زن را دعوت به حفظ حجاب خودکرده باشد وجود ندارد!؟ امید است مسئولان در این موضوع احساس مسئولیت کرده و اطلاع‌رسانی کنند.
رئیسی از ساری

پیام
نانوایی گرانفروش در کمالشهر نیازمند برخورد جدی است
یک نانوایی سنگکی در کمالشهر که تاکنون چندین بار پلمب شده ولی دوباره بازگشایی شده و به گرانفروشی خود ادامه داده است. هم‌اکنون این نانوایی به اسم نان کنجدی دو رو که یک رو است و مقدار کمی کنجد دارد قیمت نان را به 10هزار تومان رسانده است درحالی‌که قیمت مصوب نان طبق فاکتوری که خودش ارائه می‌دهد دو هزار تومان است. برای خرید سه نان سنگک 30هزار تومان پرداختم اما در فاکتور ارائه شده به من نوشته 15عدد نان 30هزار تومان. چگونه باید بر کار این متخلفان و تخلفات آنها نظارت شود؟
رضایی از کمالشهر

با مسببان آلودگی‌های صوتی برخورد شود
پخش آهنگ‌های نابهنجار یا استفاده از صدای بسیار زیاد در مراسم و تالارها و نیز کوی برزن در عزا و شادی سوهان روح شده است. چه دلیلی دارد که با هنجارشکنان برخورد نمی‌شود. گاهی تا ساعت 2 بامداد صدای شادی یا عزاداری می‌آید و کسی هم به فکر امثال من که پیر و بیمار هستیم نیست.
صولتی از تهران 

حقابه آب سیستان و بلوچستان چه شد؟
مردم سیستان و بلوچستان منتظر وفای به عهد مسئولان مبنی بر تامین حقابه هستند. از مسئولان توقع داریم با مذاکره با دولت مستقر در افغانستان به تغییر مسیر طبیعی آب هیرمند به شوره زارهای گودرزه اعتراض کرده و مسیر آب را به سمت ایران هدایت کنند تا مردم هر دو کشور از آن بهره‌مند شوند.
غلامرضا یزدان‌پناه از زابل

این خبر را به اشتراک بگذارید