• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
پنج شنبه 23 تیر 1401
کد مطلب : 165922
+
-

مواظب باشید اناری نشوید

هجوم بارسا به بازار، همه مشتریان را کنار زد

مواظب باشید اناری نشوید

بارسلونا قطعا بهترین مشتری بازار نقل‌وانتقالاتی تابستانی خواهد بود. فعلا 3‌خرید بزرگ برای این تیم قطعی شده؛ فرانک کسیه و کریستنسن به‌طور رایگان از میلان و چلسی و رافینیا از لیدز یونایتد. باشگاه هفته آینده فروش 15‌درصد از حق پخش به The Sixth Street را به مبلغ تقریبی 320 تا 330میلیون یورو تکمیل خواهد کرد. سود سرمایه‌ای که ثبت خواهد شد به 400میلیون خواهد رسید. این فرایند برای تکمیل قراردادها حیاتی خواهد بود. این ارقام برای اجازه یافتن بارسا برای ثبت قراردادهای جدید و تمدیدی‌ها کافی است اما برای خریدهای بعدی بازیکنانی مثل لواندوفسکی، ژول کنده، آسپلیکوئتا، مارکوس آلونسو و... باید اهرم دوم هم فعال شود و بخش دیگری از حق پخش تلویزیونی 25سال آینده به فروش برسد.

رافینیا
همه‌‌چیز آماده است و بارسلونا موفق شده رافینیا را از چلسی هایجک کند. لیدز سرانجام با پیشنهاد بارسا موافقت کرد تا این وینگر برزیلی در شهر بارسلون تست‌های پزشکی را پشت سر بگذارد. کاتالان‌ها ۵۸‌میلیون یورو به لیدز پرداخت خواهند کرد و پاداش ۹میلیون یورویی در این قرارداد وجود خواهد داشت. وینگر برزیلی بر سر قراردادی ۵‌ساله با بارسا به توافق رسیده است. جرارد رومرو مدعی شده که خبر رسمی انتقال رافینیا به بارسلونا پنجشنبه منتشر خواهد شد و انتقال لواندوفسکی به بارسلونا جمعه رسمی می‌شود. اگر رافینیا به بارسلونا برود، رن ممکن است ۱۰‌میلیون یورو از لیدز دریافت کند. با این‌حال به‌خاطر اوضاع اقتصادی بارسا باشگاه لیدز برای پرداخت مبلغ معامله از بارسلونا ضمانت خواسته و خواستار تعیین 3تاریخ به‌عنوان آخرین مهلت برای پرداخت هر قسط معامله شده است.

دمبله
اوبامیانگ تصاویری از تمرین بارسا منتشر کرده که دمبله را هم در رختکن نشان می‌دهد. قرارداد این بازیکن به اتمام رسیده اما او و نمایندگانش برای تمدید 2‌ساله قرارداد با 40درصد تخفیف در دستمزد این بازیکن به توافق رسیده‌اند. پیشنهاد دیگری برای عثمان وجود ندارد. او خودش داوطلبانه به تمرین پیوسته اما در تست‌های ابتدایی مردود شده. تا زمانی که قراردادش را نبندد، رسما نمی‌تواند تمرین کند.

اومتیتی
باشگاه توانسته از شر لنگله خلاص شود و او را به تاتنهام قرض دهد اما اومتیتی هنوز مثل خاری در گلوی بارسا باقی مانده است. انگار با باشگاه رن مذاکراتی انجام شده و خبر رسیده که اومتیتی در تست پزشکی رد شده اما اطرافیان او می‌گویند این درست نیست که این بازیکن در معاینات پزشکی رن موفق نبوده است. حقیقت این است که رن نمی‌خواهد بازیکنی را به خدمت بگیرد که در هر فصل یک‌بازی انجام داده است. وضعیت مدافع تیم قهرمان جهان فعلا به همین شکل است. واکنش اومتیتی به شایعات در حد سخن بزرگان و جمله‌های قصار بود: «وقتی دروغی سوار آسانسور می‌شود، حقیقت از پله‌ها بالا می‌رود. مدتی طول می‌کشد، اما درنهایت می‌رسد.»


آمار  رافینیا
 245‌بازی باشگاهی، 9‌بازی برای برزیل، 62‌گل باشگاهی، 3‌گل ملی، 38پاس گل باشگاهی و تنها 2‌پاس گل ملی.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید