• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 22 تیر 1401
کد مطلب : 165796
+
-

بازارها/کاهش یک تا ۱۰میلیون تومانی قیمت‌ خودروها

کاهش یک تا ۱۰میلیون تومانی قیمت‌ خودروها
به‌گزارش ایسنا، بررسی روند بازار خودرو در ۲۰روز نخست ماه جاری (تیرماه) نشان می‌دهد همچنان بازار ثبات نسبی خود را حفظ کرده و دلالان این بازار عقب نشسته‌اند و‌ هیجانی وارد بازار نمی‌کنند؛ هر چند قیمت تعداد محدودی از خودروها افزایش داشته، اما اکثریت خودروها کاهش یک تا ۱۰میلیون تومانی نسبت به ابتدای تیرماه داشته‌اند. البته خریدار نیز در بازار بسیار کم است.

افزایش تمایل مردم به خرید گوشت از میادین میوه و تره‌بار
علی شهرام فقیهی، مدیر ارزیابی و پشتیبانی حوزه بهره‌برداری سازمان میادین میوه و تره‌بار با بیان اینکه سقف قیمت دام زنده کیلویی 85هزار تومان تعیین شد، افزود: برخی تولیدکنندگان دام را کیلویی 83هزار تومان عرضه کردند. بخش خصوصی برای اینکه از این بازار عقب نماند سود خود را تقلیل داد به همین دلیل قیمت‌ها متعادل شد و حتی دام کیلویی 75هزار تومان نیز به‌دست مصرف‌کنندگان رسید.او ادامه داد: آمار و ارقام‌ها حاکی از این است که میزان فروش دام و گوشت در جایگاه‌های میادین میوه و تره‌بار افزایش پیدا کرده و این افزایش فروش ممکن است به این دلیل باشد که مردم به لحاظ ذهنی و اجتماعی به این نتیجه رسیدند که خرید دام و گوشت از جایگاه‌های شهرداری مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

آمادگی بورس برای پذیرش ایرانسل
محمود گودرزی، مدیرعامل بورس تهران، با استقبال از آمادگی این شرکت برای تسهیل در انجام فرایندهای مقدماتی ورود ایرانسل به بورس، گفت: بورس تهران آماده است تمام امکانات خود را برای تسهیل و انجام هرچه سریع‌تر فرایندهای پذیرش ایرانسل در بورس، به‌کار گیرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید