• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
پنج شنبه 27 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 16561
+
-

با مردم | حوادث

با مردم
با مردم | حوادث


   افتخارآفرینی فوتسال بانوان

با سلام. پیروزی افتخارآفرین تیم ملی فوتسال بانوان را به این عزیزان و جامعه ورزشی تبریک می‌گویم. امیدوارم مسئولان با حمایت‌های همه جانبه از بانوان ورزشکار، قدر این سرمایه‌های انسانی را بدانند. نبود حمایت‌های لازم می‌تواند در دلسردی و بی‌رغبتی قهرمانان ورزشکار در انجام فعالیت‌شان تأثیر بگذارد و موجب بی‌رغبتی آنان شود. برای اینکه ورزش قهرمانی بانوان به رشد و تعالی لازم برسد، باید زیرساخت‌ها، ازآن جمله سالن و فضا‌های ورزشی برای حضور بانوان فراهم شود.

1625...0919



   مشکلات پیام رسان‌های داخلی

با اینکه مسئولان، مردم را به استفاده از پیام رسان‌های داخلی تشویق می‌کنند، اما متأسفانه این پیام رسان‌ها با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو هستند و کاربران به‌خوبی نمی‌توانند از آنها استفاده کنند. از شورای‌عالی فضای مجازی و همچنین از مرکز ملی فضای مجازی درخواست می‌کنیم پیام‌رسان‌های داخلی را موظف و مکلف کنند تا پاسخگوی مشکلات فنی کاربرانشان درخصوص مشکلاتی که با پیام‌رسان‌هایشان دارند، باشند. متأسفانه پشتیبانی‌های پیام رسان‌های داخلی پاسخگوی مشکلات کاربرانشان نیستند.

مینایی از تهران



@  جلوگیری از هدر رفت آب شرب

با سلام. مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران گفته، با وجود اینکه در اردیبهشت‌ماه شاهد بارندگی خوبی بودیم، اما به‌دلیل نبود ذخیره کافی همچنان وضعیت منابع آبی در تهران مناسب نیست! متأسفانه یکی از بزرگ‌ترین منابع هدر‌دهنده آب، همین کارواش‌هایی هستند که در نقاط مختلف پایتخت متأسفانه با آب شرب اقدام به شست‌وشوی خودروها می‌کنند. یکی از راه‌هایی که برای جلوگیری از مصرف آب شرب در کارواش‌ها می‌تواند جایگزین شود استفاده از کارواش‌های خشک و نانو است که متأسفانه در کشور ما هنوز رونق آنچنانی ندارند. در این شرایط کم‌آبی آیا وقت آن نرسیده تا مسئولان ذی‌ربط در شرکت آب و فاضلاب جلوی فعالیت کارواش‌هایی را که از آب شرب استفاده می‌کنند بگیرد؟

سلمانی از تهران



   نرخ‌های نجومی مالکان

سلام. با وجود اینکه هنوز به زمان اوج نقل و انتقالات مستأجران 2ماه باقی مانده ولی نرخ اجاره بها و ودیعه به‌طور چشمگیری در جنوب تهران افزایش یافته و هر بنگاهی که مراجعه می‌کنیم با نرخ‌های نجومی مالکان مواجه می‌شویم. آیا در این مملکت کسی هست ازحال طبقه متوسط و ضعیف خبری بگیرد؟ باور کنید وضع اجاره‌بها در جنوب شهر به‌گونه‌ای است که ما در جنوبی‌ترین نقطه پایتخت هم نمی‌توانیم سرپناهی برای اسکان خانواده اجاره کنیم. از طرفی دریافتی حقوق کارگری به‌گونه‌ای نیست که بتوانیم کرایه‌های بالا پرداخت کنیم. لطفا برای اطلاع مسئولان منعکس کنید.

7149...0919



@  دریافت 10هزار تومان برای ارسال پیام

روز شما به‌خیر. خسته نباشید. بانک ملت که پیش از این برای تراکنش‌های واریز و برداشت زیر 30هزار تومان پیامک ارسال نمی‌کرد، بدون اطلاع مشتریان مبلغ 10هزار تومان از حساب آنها کسر کرده تا پیامک‌شان را فعال کند! این در حالی است که پیش از این نیز بابت واریز و برداشت تراکنش‌های بالای 30هزار تومان مبلغ 10هزار تومان از حساب مشتریان کسر کرده بود! وقتی اعتراض کردیم که چرا در بانک‌های دیگر اینگونه نیست، مسئول شعبه اعلام کرد این تصمیم اختصاص به بانک ملت دارد! لطفا این موضوع را در روزنامه پیگیری کنید.

02150002006



@  احساس مسئولیت تولیدکنندگان

سلام. با توجه به شعار حمایت از تولید داخلی، بدون شک اگر خرید کالای ایرانی به شعاری همه‌‌گیر میان شهروندان تبدیل شود، می‌توان گامی محکم و اساسی در راستای حمایت از تولید داخلی و اقتصاد کشور برداشت. لازمه این حمایت مردمی احساس مسئولیت تولیدکنندگان است که باید به این نکته مهم توجه داشته باشند که ارتقای کیفیت کالای ایرانی در رقابت با همتای خارجی و عرضه با قیمت مناسب بسیار مهم است. در واقع تولیدکنندگان با بهره‌گیری از فناوری‌های جدید دنیا و گسترش خدمات پس از فروش مطلوب، می‌توانند رضایت هموطنان را برای خرید کالای تولید داخل به‌دست آورند. از سوی دیگر این اقدام می‌تواند منجر به افزایش اشتغال‌زایی در کشورمان شود.

2518...0912



   ماه دستگیری از نیازمندان

سلام. پیشاپیش فرا رسیدن‌ماه مبارک رمضان را که فرصتی برای خودسازی است تبریک می‌گویم. به‌نظرم فضای معنوی این‌ماه می‌تواند فرصتی باشد برای آگاهی از حال فقرا و مستمندانی که همه‌روزه در جامعه خودمان مشاهده می‌کنیم و از وضعیت برخی از آنها خبر داریم. پیشنهاد می‌کنم در کنار تزکیه نفس فردی، برای رفع مشکلات و دستگیری از نیازمندان نیز تلاش کنیم.

2132...0939



   آلودگی صوتی وانت‌بارهای خرید ضایعات

سلام. رسیدگی به ایجاد آلودگی صوتی وانت بارهایی که ضایعات خریداری می‌کنند و با بلند گوهای بسیار قوی، آرامش و آسایش را از شهروندان سلب می‌کنند و هر روز هم به تعداد‌شان افزوده می‌شود به‌عهده کدام نهاد یا ارگانی است؟ چرا مسئولان ذی‌ربط به این مسئله که به روح و روان افراد صدمه وارد می‌کند بی‌تفاوت هستند؟ لطفا در روزنامه این مشکل چندین ساله را پیگیری کنید بلکه راهکاری برای مقابله با آن ارائه شود. اینکه نمی‌شود هر کسی با یک وانت و نصب یک بلندگو در خیابان‌ها به‌خصوص کوچه‌ها با فریاد زدن کاسبی کند.

6584...0912



   توجه به معارف قرآنی

باعرض سلام بی‌پایان. ضمن عرض تبریک پیشاپیش حلول‌ماه مبارک رمضان، به‌نظرم روزه گرفتن در این‌ماه مبارک منحصر به نخوردن و نیاشامیدن نمی‌شود. امید و انتظار ویژه می‌رود رسانه‌های مکتوب، دیداری و شنیداری بیشتر و وسیع‌تر از گذشته معارف قرآنی، اسلامی و اعمال مخصوص این‌ماه مبارک را پوشش دهند.

6263...0938


لطفا نظرات خود درباره مطالب روزنامه را با ما در میان بگذارید.

این خبر را به اشتراک بگذارید