• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
پنج شنبه 16 تیر 1401
کد مطلب : 165494
+
-

مشکل از جای دیگری است!

زنوزی یک‌بار دیگر از سرمربی تراکتور تمجید کرده، اما...

باز هم نوبت به تمرینات شروع فصل رسید و باز هم محمدرضا زنوزی همان نطق‌های معروفش را تکرار کرد. مالک ماجراجوی تراکتور که به تازگی قربان بردیف ترکمن را به‌عنوان سرمربی جدید این تیم برگزیده، در بخشی از سخنانش به تمجید از این مربی پرداخته و گفته: «آقای بردیف انسان بزرگی است. روزبه‌روز به این نتیجه می‌رسم که هنوز شخصیت بزرگ ایشان را به‌طور کامل نشناخته‌ام. انسان بزرگی از نظر اخلاقی و منش وارد فوتبال ایران شده که اولویت اولش موفقیت تیم است. امیدوارم همگی به هدف‌مان دست یافته و هواداران را خوشحال کنیم. خواستن توانستن است و من در زندگی شخصی به هر چیزی که از خدا خواسته‌‌ام، دست یافته‌ام. اما نباید این موضوع را فراموش کنیم که لازمه رسیدن به اهداف، تلاش و کوشش است.»
خب این حرف‌ها خیلی قشنگ است، البته اگر زنوزی را نشناسیم و سابقه تیمداری او را ندانیم! مالک تراکتور که رکورددار تغییر مربی و مدیر است، پیش‌تر در مورد سایر صاحبان نیمکت تیمش هم از این حرف‌ها زده بود. به‌عنوان مثال این بخش از سخنان زنوزی در مورد جان توشاک را بخوانید: «جان توشاک مربی شناخته شده‌ای است که تاکنون مربی همسطح او در فوتبال ایران حضور نداشته. متأسفانه تیم‌های کشور‌های عربی تلاش می‌کنند حتی با قراردادهای چند برابری، او را از حضور در ایران منصرف کنند. واقعا آقای توشاک در این رابطه از خودگذشتگی و پیشنهاد بالای الاهلی مصر را رد کرده است.» آخر آن داستان را حتما خیلی خوب به یاد دارید و می‌دانید پیرمرد چطور به سرعت برق و باد تیمش را ول کرد و رفت. این هم بخشی از سخنان زنوزی، هنگام معرفی دنیزلی: «دنیزلی تنها مربی ترکیه محسوب می‌شود که با هر 3تیم بزرگ این کشور قهرمان شده است. دنیزلی را همه می‌شناسند و من هم از او تشکر می‌کنم که به تبریز آمد. دنیزلی آمده تا قهرمانی را به هواداران و تمام مردم آذربایجان هدیه کند. با این بازیکنان ما این کار را انجام خواهیم داد.» آخر داستان دنیزلی را هم حتما یادتان هست که چه شد.
مسئله اصلا کیفیت مربیانی که زنوزی به تبریز می‌آورد نیست؛ اینطور به‌نظر می‌رسد که اصولا کار کردن با خود او سخت است. از زمان تحویل مالکیت تراکتور به زنوزی، بردیف پانزدهمین سرمربی این تیم (با احتساب موقت‌ها) محسوب می‌شود. بنابراین شاید مشکل از جای دیگری باشد. امیدواریم این بار شرایط همکاری محقق شود و دو طرف همکاری سودمندی داشته باشند.

این خبر را به اشتراک بگذارید