• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
پنج شنبه 27 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 16481
+
-

در جام‌جهانی برای ایران و نیجریه هورا می‌کشم

منشا: فصل بعد قطعا برای آقای گلی می‌جنگم

منشا: فصل بعد قطعا برای آقای گلی می‌جنگم

مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس در ابتدای فصل با امید‌های زیادی به جمع سرخپوشان پیوست اما پس از درخشش کوتاه در لیگ قهرمانان دیگر نتوانست توانایی‌های خودش را بروز دهد. حتی رفتن مهدی طارمی هم برای منشا مفید نبود تا درنهایت به نیمکت پرسپولیس تبعید شود. گادوین منشا درخصوص شرایط این روزهای خودش با همشهری گفت‌وگو کرد.
    پرسپولیس توانست با یک پیروزی شیرین به‌جمع 8 تیم آسیا برسد.
بازی خوبی کردیم. در نیمه اول شانس‌های بیشتری برای گلزنی داشتیم. البته به نظرم تیم حریف آمده بود که فقط دفاع کند و هیچ برنامه‌ای در زمین بازی نداشت اما ما از همان ابتدا فشار آوردیم و خوشحال هستم که نتیجه‌ای که در پایان بازی رقم خورد باعث شد تا این ما باشیم که از گروه خودمان صعود کنیم.
    البته حریف خیلی در وقت‌کشی حرفه‌ای بود.
واقعا من مدت‌ها بود چین اتفاقاتی را نمی‌دیدم این مدل بازی کردن در فوتبال دنیا دیگر از بین رفته است و باور کنید تیم‌های اینچنینی اصلا نباید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنند.
    شرایط پرسپولیس را در این فصل چه طور دیدی؟
دیگر هیچ چیزی نمی‌توانست بهتر از این باشد. ما در این فصل به قهرمانی رسیدیم، قهرمان سوپر جام شدیم و حالا هم به جمع 8تیم آسیا رسیدیم و می‌توانیم به قهرمانی در آسیا فکر کنیم. فکر نمی‌کنم چیزی بهتر از این وجود داشته باشد؛ البته امیدوارم که این روند را بتوانیم در سال دیگر هم ادامه دهیم.
    پرسپولیس توانایی قهرمانی در آسیا را خواهد داشت؟
 باید مرحله به مرحله پیش برویم. مرحله مهمی را پشت‌سر گذاشتیم. حالا فرصت ریکاوری داریم و باید برویم و برای یک‌چهارم آماده شویم.
    چرا در این فصل افت کردی تا جایی که نیمکت‌نشین شدی؟
باور کنید هیچ مهاجمی دوست ندارد کم گل بزند اما به نظرم این فصل به‌خاطر بدشانسی موقعیت‌های زیادی را از دست دادم و مطمئن باشید در تعطیلات طوری تمرین و ریکاوری می‌کنم که فصل بعد دوباره به اوج برگردم.
    فکر می‌کنی بتوانی در فصل آینده با بازیکنانی مانند تیام رقابت کنی؟
همین‌طور خواهد بود و من برای فصل آینده قطعا فقط برای آقای گلی خواهم جنگید. مطمئنا به روزهای اوج خودم بر می‌گردم و با هر مهاجمی رقابت 
خواهم کرد.
    جام‌جهانی هم نزدیک است.
قطعا این بازی‌ها را دنبال می‌کنم و باید بگویم که در جام‌جهانی برای ایران و نیجریه هورا می‌کشم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید