• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
سه شنبه 7 تیر 1401
کد مطلب : 164663
+
-

با مردم/چرا تعدادی از آسانسورهای متروی تهران بی‌استفاده است

بسیاری از ایستگاه‌های متروی تهران آسانسور دارند اما بعضی  از آسانسورها فعال هستند. اگر قرار بود این آسانسورها بهره‌برداری نشوند چرا چنین هزینه سنگینی برای ساخت آنها صورت گرفته و حالا که هزینه شده چرا برای استفاده عموم دایر نیستند؟
علیزاده از تهران 

روزانه 100هزارتومان درآمدم است با خرج روزی 250هزارتومان
درآمد من ماهانه 3 میلیون تومان است که یک میلیون تومان آن بابت اجاره می‌رود. 2 فرزند 5و 7 ساله دارم و اگر فقط نان و تخم مرغ بخوریم با صرفه‌جویی بسیار در هزینه بچه‌ها و بدون هیچ ریخت و پاشی روزی 250هزارتومان هم خرج خانه است و حتی اضافه کاری و دستفروشی بعد از ساعت کار هم نیازهای خانواده را تامین نمی‌کند. یک بنده خدا به من بگوید چه کنم.
لاسمی از ارومیه

کم فروشی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای بیداد می‌کند
بسیاری از فروشگاه‌های زنجیره‌ای تغییرات محسوسی در قیمت‌ها داشته‌اند با این حال ضمن گران شدن اقلام مختلف وزن آنها نیز کاهش یافته است. آیا واقعا کم فروشی در کشور امری بدیهی و عادی شده است. 
وامدار از تهران

پیامک
مخازن زباله محله جمهوری نیازمند شست‌وشو
مخازن زباله در محله جمهوری به‌خصوص در محدوده اسکندری و چنگیزی نیازمند شست‌وشو هستند. به‌دلیل تراکم جمعیت در این مناطق مخازن زباله بیش از مناطق دیگر سرریز و آلوده می‌شوند و بدیهی است که بیشتر نیازمند شست‌وشو و نظافت هستند. گرمی هوا و جاری شدن شیرابه‌ها باعث جمع شدن حشرات و جانوران موذی و آلودگی محیط و بوی تعفن شده است.
قره داغی از تهران 

ریختن نماد تُنگ ورشو در بروجرد یعنی هدر دادن سرمایه شهر
نماد تُنگ ورشو قرار بود در میدان امام حسین(ع) ساخته شود که در زمان ساخت فروریخت درحالی‌که مسئولان اعلام کرده بودند به‌زودی تکمیل و بهره‌برداری می‌شود. خدا را شاکریم قبل از بهره‌برداری فرو ریخت و کسی آسیب ندید اما یک نفر نباید جواب بدهد چرا این نماد فروریخت و چه‌کسی مسئول هدر دادن سرمایه مردم شهر است؟
حسینی از بروجرد

کمبود اتوبوس در مسیر خاوران به دانشگاه علم و صنعت
متأسفانه تعداد اتوبوس‌های بی‌آر تی در خط خاوران به دانشگاه علم و صنعت بسیار کم است و گاهی معطلی مسافران به بیش از نیم ساعت می‌رسد. وقتی هم اتوبوس می‌آید، ‌غلغله جمعیت است و حتی خود رانندگان هم از کمبود اتوبوس و از رده خارج شدن تعدادی از اتوبوس‌ها گلایه دارند.
آصفی از تهران 

ضمانت اجرایی عدم‌افزایش اجاره بها طبق قانون چیست؟
اخیرا مصوبات خوبی توسط هیأت وزیران و مجلس درخصوص جلوگیری از افزایش اجاره بها به تصویب رسیده است که می‌توانند تا حدی در کنترل اوضاع نابسامان رهن و اجاره، مفید باشند اما معلوم نیست ضمانت اجرایی این طرح‌ها و مصوبات چیست؟
فخرآبادی از شهریار 

پیام
غفلت از حفظ فضای سبز به ضرر همگان است
در شرایط فعلی که تازه از بند کرونا رسته‌ایم و به امید خدا دیگر بازنخواهد گشت و با توجه به وضعیت اقتصادی فعلی رسیدگی به فضاهای سبز کمرنگ شده است درحالی‌که حفاظت از فضای سبز نبایدحتی در ایام بحران هم موردغفلت قرار بگیرد زیرا باعث ضربه و زیان به کل شهروندان خواهد شد.
میریان از تهران

پلیس راه البرز برای سرعت مجاز اتوبان سلیقه‌ای عمل کرده است
وقتی سرعت مجاز در جاده‌های دوبانده خارج از شهر ۱۱۰ کیلومتر است چرا پلیس راه استان البرز حداکثر سرعت در بزرگراه کرج - قزوین را ۹۰ کیلومتر اعلام کرده و با جریمه عملا باعث ترافیک و اخلال در حرکت در اتوبان شده است؟ اصولا بزرگراه برای تسهیل رفت‌وآمد درست شده نه اینکه با محدودیت نابجا عکس آن عمل شود.
کاوه روحانی از کرج

این خبر را به اشتراک بگذارید